ALKOTEST
Φωτ.: Shutterstock

Βόλος: Μεθυσμένος οδηγός μετά τα γενέθλιά του «καρφώθηκε» σε σταθμευμένο ΙΧ – Τα ρίχνει όλα… σε γάτα

Κοινωνία
Βόλος: Μεθυσμένος οδηγός μετά τα γενέθλιά του «καρφώθηκε» σε σταθμευμένο ΙΧ – Τα ρίχνει όλα… σε γάτα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα τροχαίο υπό την επήρεια αλκοόλ στον Βόλο κατέληξε σε καταδίκη 41χρονου, ο οποίος συνελήφθη μετά από σύγκρουση με σταθμευμένο όχημα και βρέθηκε με ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό αλκοόλ στο αίμα

Ακριβά κόστισε η βραδινή έξοδος για τα γενέθλια ενός 41χρονου στον Βόλο, ο οποίος κατέληξε στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο μετά από τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στην περιοχή των Αλυκών.

Ο άνδρας, αφού διασκέδασε με φίλους και κατανάλωσε σημαντική ποσότητα αλκοόλ, αποφάσισε να οδηγήσει προκειμένου να επιστρέψει στο σπίτι του. Κατά τη διαδρομή, έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και προσέκρουσε σε σταθμευμένο ΙΧ, προκαλώντας υλικές ζημιές.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε στο δικαστήριο, το τροχαίο συνέβη όταν, όπως είπε, εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά του μια γάτα και επιχείρησε να την αποφύγει, στρίβοντας απότομα το τιμόνι.

Παράλληλα, παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος του που οδήγησε υπό την επήρεια αλκοόλ και δήλωσε μετανιωμένος.

Ο 41χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε στη δικαστική αίθουσα, όπου κρίθηκε ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Το δικαστήριο του επέβαλε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών με αναστολή τριετίας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα είχε το αποτέλεσμα του αλκοτέστ, όπου διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός είχε 2,20 χιλιοστά ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, όταν το νόμιμο όριο είναι 0,25, στοιχείο που καταδεικνύει ιδιαίτερα υψηλή κατανάλωση αλκοόλ πριν την οδήγηση.

Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, ο πατέρας του κατέθεσε ότι ο γιος του δεν έχει απασχολήσει ξανά τις αρχές και ότι εκείνο το βράδυ είχε καταναλώσει τέσσερα έως πέντε ποτήρια ουίσκι λόγω των γενεθλίων του.

► Διαβάστε επίσης: «Νηφάλιοι στη φύση»: Μεγάλη ανοιχτή δράση στο Ηράκλειο για την πρόληψη από το αλκοόλ

Ο κατηγορούμενος ανέφερε επίσης ότι παρέμεινε στο σημείο του τροχαίου και επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του σταθμευμένου οχήματος για την αποκατάσταση της ζημιάς, επαναλαμβάνοντας τη μεταμέλειά του για το περιστατικό.

Ο εισαγγελέας της έδρας τόνισε ότι η επιλογή να οδηγήσει μετά από κατανάλωση αλκοόλ ήταν συνειδητή, υπογραμμίζοντας ότι η αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων αποτελεί βασική υποχρέωση κάθε οδηγού.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News