Σε αυτόματη αποβολή αποδίδεται, σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης, ο θάνατος του νεογνού που εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (11/05) σε εγκαταλελειμμένη κατοικία σε οικισμό της Ξάνθης.
Οι αρχές αναφέρουν ότι στο σώμα του βρέφους δεν διαπιστώθηκαν ίχνη κακοποίησης ή τραυματισμών, ενώ αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.
►Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στην Ξάνθη: Νεκρό νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα
Η 33χρονη μητέρα συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο. Αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται υπό αστυνομική φρούρηση στο Νοσοκομείο Ξάνθης.
