μωρό

Ξάνθη: Από αυτόματη αποβολή προήλθε ο θάνατος του βρέφους που βρέθηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι

Κοινωνία
Ξάνθη: Από αυτόματη αποβολή προήλθε ο θάνατος του βρέφους που βρέθηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 33χρονη νοσηλεύεται υπό αστυνομική φρούρηση στο Νοσοκομείο Ξάνθης

Σε αυτόματη αποβολή αποδίδεται, σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης, ο θάνατος του νεογνού που εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (11/05) σε εγκαταλελειμμένη κατοικία σε οικισμό της Ξάνθης.

Οι αρχές αναφέρουν ότι στο σώμα του βρέφους δεν διαπιστώθηκαν ίχνη κακοποίησης ή τραυματισμών, ενώ αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στην Ξάνθη: Νεκρό νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Η 33χρονη μητέρα συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο. Αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται υπό αστυνομική φρούρηση στο Νοσοκομείο Ξάνθης.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News