Ένα ιδιαίτερα σοβαρό και τραγικό περιστατικό ερευνάται στην Ξάνθη, όπου το πρωί της Δευτέρας εντοπίστηκε νεκρό νεογέννητο βρέφος μέσα σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό της περιοχής.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, που μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ, το βρέφος βρέθηκε χωρίς σημάδια ζωής, προκαλώντας άμεση κινητοποίηση των αστυνομικών αρχών και της ιατροδικαστικής υπηρεσίας.
Η υπόθεση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τις έρευνες να επικεντρώνονται στις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το περιστατικό.
Οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη της μητέρας, η οποία αντιμετωπίζει την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου, ενώ εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα γύρω από την υπόθεση.
Παράλληλα, ερευνάται το χρονικό της γέννησης και το αν το βρέφος είχε γεννηθεί ζωντανό ή αν είχε ήδη καταλήξει πριν τον εντοπισμό του.
► Διαβάστε επίσης: Θρίλερ στην Κορινθία: Άνδρας εντοπίστηκε νεκρός από πυροβολισμό στο Μπολάτι – Σε πλήρη εξέλιξη οι έρευνες
Καθοριστικής σημασίας για τη διαλεύκανση της υπόθεσης θεωρείται η νεκροψία-νεκροτομή, η οποία αναμένεται να ρίξει φως στα ακριβή αίτια θανάτου και να αποσαφηνίσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το νεογέννητο έχασε τη ζωή του.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονη κινητοποίηση των αρχών στην περιοχή, με την έρευνα να συνεχίζεται προκειμένου να συγκεντρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης.
