Μία ιδιαίτερα σοβαρή υπόθεση παρενόχλησης εξετάστηκε τις τελευταίες ημέρες από δικαστήριο της Αθήνας, με τον κατηγορούμενο να καταδικάζεται σε ποινή φυλάκισης, στο πλαίσιο εφαρμογής του νέου νομικού πλαισίου για το ενδοοικογενειακό stalking.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το newsbomb.gr, γυναίκα δικηγόρος είχε διατηρήσει πολυετή σχέση με άνδρα, η οποία ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Μετά τον χωρισμό τους, ο πρώην σύντροφός της φέρεται να προχώρησε σε επαναλαμβανόμενες πράξεις παρακολούθησης και παρενόχλησης, παρά το γεγονός ότι εκείνη είχε ζητήσει επανειλημμένα να διακοπεί κάθε επικοινωνία.
Κατά τις καταγγελίες, ο άνδρας έστελνε συνεχώς μηνύματα και εμφανιζόταν συχνά τόσο έξω από την κατοικία όσο και στον επαγγελματικό χώρο της γυναίκας, προκαλώντας της φόβο και έντονη ψυχολογική πίεση.
Η υπόθεση πήρε σοβαρότερες διαστάσεις όταν, σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος βρέθηκε ξανά κάτω από το σπίτι της. Η γυναίκα ειδοποίησε άμεσα την Αστυνομία, όμως εκείνος αποχώρησε μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία των αστυνομικών.
Λίγο αργότερα επέστρεψε στην πολυκατοικία, κατάφερε να εισέλθει στο κτίριο και ανέβηκε έξω από το διαμέρισμά της, χτυπώντας επίμονα την πόρτα και απειλώντας ότι θα την παραβιάσει.
Μετά το νέο περιστατικό, η γυναίκα προχώρησε στην υποβολή μήνυσης με τη συνδρομή συναδέλφου της δικηγόρου. Οι Αρχές εντόπισαν τον κατηγορούμενο και τον συνέλαβαν στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.
Το δικαστήριο έκρινε ένοχο τον άνδρα για ενδοοικογενειακό stalking και απόπειρα ενδοοικογενειακής παράνομης βίας, επιβάλλοντάς του συνολική ποινή φυλάκισης 15 μηνών, από τους οποίους οι τρεις είναι εκτιτέοι.
Η συγκεκριμένη απόφαση συγκαταλέγεται στις πρώτες που εφαρμόζουν τη νέα νομοθεσία για την αντιμετώπιση περιστατικών επίμονης παρακολούθησης και εκφοβισμού στο πλαίσιο πρώην ή νυν συντροφικών σχέσεων.
