Ομαλοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 21 Απριλίου η λειτουργία του επιβατικού λιμένα στη Μυτιλήνη, καθώς τερματίστηκε η κατάληψη της χερσαίας ζώνης που είχε προκαλέσει καθυστερήσεις στην τροφοδοσία της τοπικής αγοράς.
Η εξέλιξη σημειώθηκε λίγο μετά την άφιξη του πλοίου «Νήσος Χίος», το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη. Στο σημείο βρισκόταν μικρή ομάδα κτηνοτρόφων, οι οποίοι πραγματοποιούσαν κινητοποίηση, καταλαμβάνοντας τον χώρο του λιμανιού.
Μετά από συντονισμένη παρέμβαση του Λιμενάρχη Μυτιλήνης και του Αστυνομικού Διευθυντή Λέσβου, ζητήθηκε από τους συγκεντρωμένους να αποχωρήσουν, με το επιχείρημα ότι ο περιορισμένος αριθμός διαμαρτυρομένων δεν δικαιολογούσε τη συνέχιση της κατάληψης. Οι κτηνοτρόφοι ανταποκρίθηκαν στο αίτημα, αποχωρώντας από τον χώρο.
Αμέσως μετά, ξεκίνησε η εκφόρτωση των φορτηγών που μετέφεραν εμπορεύματα, επιτρέποντας την απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς και την επιστροφή του λιμανιού σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας.
