Σοβαρά ερωτήματα για τη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών εγείρει υπόθεση στον Δήμο Αιγιαλείας, όπου στάλθηκε ειδοποίηση καταβολής οφειλής για οικογενειακό τάφο σε δημότη που, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει πεθάνει εδώ και 33 χρόνια.
Σύμφωνα με το patrapress.gr, στο πλαίσιο ευρείας εκκαθάρισης χρεών στα κοιμητήρια και αποστολής περίπου 25.000 ειδοποιητηρίων για παλιές οφειλές, εστάλη έγγραφο για πληρωμή ποσού άνω των 1.500 ευρώ σε αποβιώσαντα δημότη του Αιγίου.
Το ειδοποιητήριο παρέλαβε ο γιος του εκλιπόντος, ο οποίος επικοινώνησε με την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου για διευκρινίσεις. Όπως αναφέρεται, κατά την τηλεφωνική επικοινωνία έγινε ταυτοποίηση των στοιχείων, χωρίς ωστόσο να έχει διασταυρωθεί ότι ο οφειλέτης είχε αποβιώσει εδώ και δεκαετίες μέσω του Δημοτολογίου.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, υπάλληλος της υπηρεσίας φέρεται να ανέφερε πως «αν δεν μπορεί να προσέλθει ο ίδιος, να προσέλθει ο συγγενής του», προκαλώντας περαιτέρω απορίες για τον χειρισμό της υπόθεσης.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει αντιδράσεις και συζητήσεις στην τοπική κοινωνία, ενώ αναμένεται διευκρίνιση από τον Δήμο για τον τρόπο που προέκυψε το συγκεκριμένο σφάλμα.
