aytokinito-kinisi-aytokinitodromos
pexels

Καθαρά Δευτέρα: Με δυσκολία η επιστροφή των εκδρομέων - Απίστευτη ουρά 60 χλμ στην Εθνική Αθηνών – Λαμίας

Κοινωνία
Καθαρά Δευτέρα: Με δυσκολία η επιστροφή των εκδρομέων - Απίστευτη ουρά 60 χλμ στην Εθνική Αθηνών – Λαμίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουρά 60 χλμ στην Εθνική Αθηνών – Λαμίας «δοκιμάζει» τους οδηγούς που επιστρέφουν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, με μποτιλιάρισμα να φτάνει μέχρι τους Αγίους Αναργύρους

Το απόγευμα της επιστροφής από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας οι οδηγοί βιώνουν ατελείωτη ταλαιπωρία, με την κίνηση να χτυπά «κόκκινο» και ουρές που φτάνουν τα 60 χιλιόμετρα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας.

Η κυκλοφορία ξεκινά από το Σχηματάρι και φτάνει μέχρι τους Αγίους Αναργύρους, δημιουργώντας ουσιαστικά μποτιλιάρισμα σε όλο το μήκος της διαδρομής. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στην Αθηνών – Κορίνθου, όπου οι οδηγοί κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες ή παραμένουν ακινητοποιημένοι για περίπου 50 χιλιόμετρα, από τον Ισθμό της Κορίνθου μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας.

Η Τροχαία έχει απαγορεύσει τη διέλευση φορτηγών στο εθνικό οδικό δίκτυο μέχρι τις 21:00, προκειμένου να περιοριστεί όσο γίνεται η ταλαιπωρία των επισκεπτών.

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News