Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το πρωί στην Αυλίζα Αχαρνών, όταν υπάλληλοι απορριμματοφόρου του δήμου δέχτηκαν επίθεση από τέσσερα άτομα. Ένας από τους εργαζόμενους τραυματίστηκε στο κεφάλι και διακομίστηκε στο ΚΑΤ, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι υπάλληλοι είχαν σταματήσει στη στάση ΙΣΙΔ για να αδειάσουν τους κάδους, όταν αρχικά δέχτηκαν λεκτική επίθεση από τέσσερα άτομα που επέβαιναν σε δύο ΙΧ. Στη συνέχεια, ένας από τους δράστες πέταξε πέτρα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του εργαζόμενου.
Οι αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
