Σε μια παρέμβαση -"ποταμό", ο εκπρόσωπος του μπλόκου στα Πράσινα Φανάρια στη Θεσσαλονίκη, Βασίλης Μαυροσκάς, μίλησε για την ανάγκη γενικής απεργίας της κοινωνίας μαζί με τους αγρότες, γιατί πλέον όπως είπε «μας τελειώνουν όλους, έναν-έναν, και η διατροφική μας ύπαρξη ως χώρας είναι κομβική υπόθεση για το υπαρξιακό ζήτημα που έχει η χώρα».
Όπως είπε, είναι απίστευτο να βαφτίζεται «τεχνικό λάθος» το ότι έβαλαν χέρι μέχρι και στο ακατάσχετο του υπόλοιπου των λογαριασμών των αγροτών υπέρ ΕΛΓΑ, ενώ η παρακράτηση κανονικά είναι μόνο επί των επιδοτήσεων. Αυτό, είπε, είναι «κανονική “κλοπή”. Έτσι όπως το πάει η κυβέρνηση θα μας κρατήσει στα μπλόκα μέχρι τις Αποκριές στο τέλος… Άλλωστε οι υπουργοί της είναι για τα καρναβάλια, δεν ξέρει ο ένας τι δεσμεύσεις στα λόγια δίνει ο άλλος και φυσικά ουδείς τους πιστεύει. Οι αγρότες τελειώνουμε, μας τελειώνουν Και πλέον ούτε την οικογένειά μας δεν μπορούμε να θρέψουμε. Θα πεινάσει όλη η Ελλάδα, είναι σχέδιο διάλυσης του πρωτογενούς τομέα και στα πλαίσιο της νέας γεωργίας και των συμφωνιών των Βρυξελλών για εισαγωγή αγροτικών προϊόντων από τη Λατινική Αμερική και την Ινδία, οι αγρότες στον Νότο της Ευρώπης θα εξαφανιστούν».