Στάθης

Στάθης Σταυρόπουλος: «Η δημοκρατία είναι "νεκρή" σε έναν κόσμο ισχύος των ολίγων» (ηχητικό)

Ελλάδα
Στάθης Σταυρόπουλος: «Η δημοκρατία είναι "νεκρή" σε έναν κόσμο ισχύος των ολίγων» (ηχητικό)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εξοστρακισμός του λαού από τα κέντρα λήψης αποφάσεων

Ο γνωστός αρθρογράφος - σκιτσογράφος Στάθης Σταυρόπουλος μιλάει στον 98.4 για το πώς σε έναν κόσμο, όπου η ισχύς των ολίγων μέσω πολιτικών εκπροσώπων που αυτοί επιλέγουν, οι λαοί μένουν στο περιθώριο και "κρέας" είτε για τα κανόνια του πολέμου, είτε για την αφαίμαξή τους από τις μεγάλες εταιρείες που έχουν ιδιωτικοποιήσει όλες τις δημόσιες λειτουργίες.

«Η Δημοκρατία είναι ήδη νεκρή», λέει ο Στάθης, από τη στιγμή που έχουμε «εξοστρακισμό του λαού από τα κέντρα λήψης αποφάσεων».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News