Χειροπέδες πέρασαν τα ξημερώματα οι αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη σε έναν 23χρονο οδηγό, ο οποίος έτρεχε με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο, στη Μουδανιών.
Συγκεκριμένα, συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, πρώτες πρωινές ώρες της 04-04-2026 στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, ύψος κόμβου Θέρμης, 23χρονος αλλοδαπός, καθώς οδηγούσε αυτοκίνητο με ταχύτητα 170 χλμ/ώρα ενώ το όριο ταχύτητας είναι 90 χλμ/ώρα.
Πηγή: to pontiki.gr
►Διαβάστε επίσης: Κρήτη: Αμείωτες οι παραβάσεις στους δρόμους για ταχύτητα, έλλειψη διπλώματος και χρήση αλκοόλ
