Τραγωδία στα Τέμπη: Νέα στοιχεία για το “τρένο του θανάτου” - Η πρώτη δημοσκόπηση μετά το δυστύχημα

Ελλάδα
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέα στοιχεία για το “τρένο του θανάτου” - Η πρώτη δημοσκόπηση μετά το δυστύχημα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποινική δίωξη σε τρία ακόμη άτομα - «Όλοι φταίμε αλλά η τραγωδία έγινε με εμάς στο τιμόνι», είπε ο πρωθυπουργός κατά το χθεσινό Υπουργικό Συμβούλιο - Στο “φως” της δημοσιότητας η κατάθεση του επιθεωρητή

Τρεις νέοι κατηγορούμενοι προέκυψαν τη χθεσινή ημέρα μετά την άσκηση ποινικών διώξεων σε βάρος του επιθεωρητή και δύο σταθμαρχών του Σταθμαρχείου Λάρισας, αναφορικά με το αδιανόητο δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας. Η σημαντική αυτή εξέλιξη ήρθε μία ημέρα πριν τη σύγκληση της Ολομέλειας Εφετών Λάρισας, η οποία θα αποφανθεί για το αν η υπόθεση θα ανατεθεί ή όχι σε εφέτη ανακριτή.

Σε βάρος των τριών νέων κατηγορούμενων απαγγέλθηκαν κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος και πλημμελήματος για πράξεις και παραλείψεις τους το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Ειδικότερα, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ και οι δύο σταθμάρχες αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες που βαρύνουν τον ήδη προφυλακισθέντα 59χρονο σταθμάρχη: Οι συγκεκριμένοι τέσσερις άνδρες κατηγορούνται για «διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών» (κακούργημα), για «ανθρωποκτονία από αμέλεια και σωματικές βλάβες από αμέλεια, κατά συρροή» (πλημμελήματα).

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής φέρεται ως το άτομο που όρισε τις βάρδιες για την επίμαχη νύχτα, αφήνοντας στον σταθμό της Λάρισας τον άπειρο 59χρονο. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο σταθμάρχες όφειλαν να είναι παρόντες στο πόστο τους ως τις 11 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, πλην όμως φέρονται να έφυγαν νωρίτερα από τη λήξη του ωραρίου τους.

Στο μεταξύ, το πρωί της Πέμπτης, τελέστηκε τρισάγιο στον τόπο του δυστυχήματος στα Τέμπη, στη μνήμη των 57 θυμάτων. Το “παρών” έδωσαν συγγενείς και φίλοι των θυμάτων, αλλά και κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής. Το τρισάγιο τελέστηκε σε κλίμα βουβής οδύνης, ενώ οι παρευρισκόμενοι άφησαν στο σημείο του δυστυχήματος λουλούδια, κεράκια, αλλά και φωτογραφίες των εκλιπόντων. Ας σημειωθεί ότι το τρισάγιο τελέστηκε από τον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμο.

«Φταίμε όλοι»

Την Πέμπτη 9 Μαρτίου, έλαβε χώρα το Υπουργικό Συμβούλιο για το δυστύχημα των Τεμπών υπό τον πρωθυπουργό, ο οποίος μεταξύ άλλων έκανε λόγο για «σειρά ανθρώπινων σφαλμάτων», επισημαίνοντας ακόμη ότι «φταίμε όλοι», αλλά κι ότι η έρευνα για την τραγωδία θα γίνει με απόλυτη διαφάνεια. Μεταξύ άλλων, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε δημόσια συγνώμη στο όνομα όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα τα τελευταία χρόνια, ενώ ζήτησε να μην «μπούμε σε μια στείρα πολιτική αντιπαράθεση».

«Αναλαμβάνω κατά συνέπεια την ευθύνη. Και δεν μπορούμε, δε θέλουμε, δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από μια σειρά ανθρώπινων σφαλμάτων. Θα ξαναπώ αυτό το οποίο ήδη έχω γράψει: αν το έργο της τηλεδιοίκησης είχε ολοκληρωθεί, αυτό το δυστύχημα θα ήταν πρακτικά αδύνατον να είχε συμβεί. Και η τεχνολογία θα μας είχε βοηθήσει για να αποτρέψουμε το αδιανόητο: για αρκετά χιλιόμετρα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή σε πορεία σύγκρουσης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός.

«Τον επιμερισμό των ευθυνών θα τον κάνει η Δικαιοσύνη, γρήγορα και στον ανώτατο δυνατό βαθμό. Όμως η τραγωδία έγινε με εμάς στο τιμόνι της χώρας. Δεν μπορώ να γυρίσω τον χρόνο πίσω, μπορώ όμως να εγγυηθώ στους Έλληνες και στις Ελληνίδες δύο απλά πράγματα: Πρώτον απόλυτη - επαναλαμβάνω, απόλυτη - διαφάνεια στην έρευνα, ώστε να εντοπιστούν τα σφάλματα και να κριθούν δίκαια όσοι εμπλέκονται.

Και, δεύτερον, δρομολόγηση άμεσων πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της προβληματικής κατάστασης στους σιδηροδρόμους μας, σε επίπεδο και μέσων τεχνολογίας αλλά και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού», πρόσθεσε ακόμη, επισημαίνοντας ότι τίθεται σε προτεραιότητα η στήριξη των συγγενών των θυμάτων σε οικονομικό, αλλά και ηθικό-ψυχολογικό επίπεδο.

«Θα έχουμε πλέον δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, εάν χρειαστεί βραχυπρόθεσμα θα πρέπει να περιορίσουμε και το μεταφορικό έργο. Είναι μια προσπάθεια στην οποία είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε στο πλευρό μας και όλους τους εργαζόμενους. Ταυτόχρονα, αυστηροποιούμε άμεσα το νομικό πλαίσιο για τις καταστροφές και τις κλοπές στο δίκτυο (...). Άλλωστε, ο σιδηρόδρομος είναι το πιο φιλοπεριβαλλοντικό, είναι το πιο φθηνό, είναι το πιο κοινωνικό μέσο μαζικής μεταφοράς, επίγειο, και σε όλες τις προηγμένες χώρες είναι και το πιο ασφαλές μέσο. Έτσι θα γίνει και στην πατρίδα μας», ανέφερε επιπρόσθετα ο πρωθυπουργός.

Αντιδράσεις κομμάτων

Όπως είναι λογικό, τα λεγόμενα του κ. Μητσοτάκη προκάλεσαν αντιδράσεις στα κόμματα της αντιπολίτευσης. Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πόπη Τσαπανίδου δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «η συγνώμη και η ανάληψη ευθύνης δε συνάδουν με το “όλοι φταίνε”, ούτε με ψεύτικες παραιτήσεις υπουργών που σε λίγες ημέρες θα είναι ξανά υποψήφιοι. Ο κ. Μητσοτάκης οφείλει να κατανοήσει ότι δεν έγινε προχθές πρωθυπουργός, αλλά κυβερνά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Και ηγείται μιας παράταξης που κυβέρνησε σχεδόν τα μισά χρόνια από τη Μεταπολίτευση. Οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια απαξιώθηκαν και ξηλώθηκαν πολλές δικλίδες ασφαλείας, με βάση τις οποίες λειτουργούσαν ομαλά οι σιδηρόδρομοι τόσα χρόνια, που θα είχαν αποτρέψει το δυστύχημα. Και, κυρίως, οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι ανήλθε στην εξουσία με την υπόσχεση του επιτελικού κράτους και της αριστείας και αντί αυτού κυβερνά με ρουσφέτια και αναξιοκρατία παντού».

Στο μεταξύ, χθες κατά τη συνεδρίαση του προεδρείου της ευρωομάδας των Σοσιαλδημοκρατών, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ανέδειξε την αδυναμία της Πολιτείας να προστατεύσει αποτελεσματικά τους πολίτες, καθώς και την αποτυχία του επιτελικού κράτους, όπως ονομάζει ο πρωθυπουργός τον τρόπο διοίκησης της χώρας». Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επανέλαβε την ανάγκη της χώρας να ηγείται μια προοδευτική κυβέρνηση «που θα δώσει προοπτική στη νέα γενιά».

Σε ανακοίνωση του ΚΚΕ για την τοποθέτηση του πρωθυπουργού, γίνεται λόγος για «υποκρισία του κ. Μητσοτάκη, που έφτασε στο σημείο να προσπαθεί να φορτώσει το σημερινό σάπιο και εγκληματικό κράτος γενικά σε κάποιες “παθογένειες” και “συντεχνίες” και πάνω απ' όλα στους ίδιους τους εργαζόμενους, ενώ πρόκειται για το κράτος του κεφαλαίου και του κέρδους που υπηρετεί η κυβέρνησή του, όπως και όλες οι προηγούμενες. Και φυσικά προσπαθεί, στο όνομα δήθεν της “αλλαγής” αυτού του κράτους, να αθωώσει και να συνεχίσει την ίδια - στην ουσία - πολιτική που οδήγησε στο έγκλημα στα Τέμπη (...). Ματαιοπονούν αν νομίζουν ότι θα μπορούν πλέον να συγκαλύπτουν τις πραγματικές αιτίες και τους ενόχους. Η λαϊκή και νεανική οργή, αργά ή γρήγορα, θα ανατρέψει και το σημερινό σάπιο κράτος και όσους το υπηρετούν».

«Το ΜέΡΑ25 βρίσκεται έτοιμο για την επόμενη κινητοποίηση, γνωρίζοντας ότι η ιστορία και το πολιτικό μέλλον της χώρας γράφεται στους δρόμους. Όταν επιτέλους αποφασίσει ο πρωθυπουργός να προκηρύξει εκλογές, θα είμαστε επίσης όλες και όλοι έτοιμοι να μεταφράσουμε την οργή των δρόμων σε ψήφο: Καμία ανοχή μέσω της αποχής!», αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε το ΜέΡΑ25.

Στο μεταξύ, χθες αποφασίστηκε να τερματιστούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις από τους σιδηροδρομικούς. Αυτό ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ), μετά τη συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των σιδηροδρομικών με τον Γιώργο Γεραπετρίτη.

Τι κατέθεσε ο επιθεωρητής - Ρίχνει ευθύνες σε σταθμάρχες και μηχανοδηγό

Χθες Πέμπτη, ήρθαν στο “φως” τα όσα κατέθεσε ο αρμόδιος επιθεωρητής, ως μάρτυρας, ενώπιον της ανακρίτριας Λάρισας στις 3 Μαρτίου. Πρόκειται για τον προϊστάμενο του προφυλακισθέντος σταθμάρχη, ο οποίος λίγες ώρες μετά το δυστύχημα έλαβε αναρρωτική άδεια.

«Όταν στη 1:15 συνάντησα τον Β.Σ. (σ.σ. 59χρονος σταθμάρχης), τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του, ενώ υπήρχε σταθμάρχης. Mου απάντησε ότι ο Π. (σ.σ. προηγούμενος σταθμάρχης) παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45 με 21:50. Τον Π. (σ.σ. προηγούμενος σταθμάρχης) τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε, κι αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά, δίχως να προσδιορίσει ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν Π. (σ.σ. προηγούμενος σταθμάρχης) εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597, ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα...», ανέφερε μεταξύ άλλων ο επιθεωρητής.

«Επί σειρά ετών, πάνω από έξι-επτά χρόνια, και στην άνοδο και στην κάθοδο δε λειτουργούσαν τα φωτοσήματα - ήταν μονίμως κόκκινα. Άρα, για να αναχωρήσει κάθε αμαξοστοιχία, έπρεπε να επιδοθεί από τον σταθμάρχη στον εκάστοτε μηχανοδηγό υπόδειγμα ειδοποίησης 1001. Από τα μέσα Νοεμβρίου του 2022, παραδόθηκε από τις εταιρείες ΕΡΓΟΣΕ και ΑΛΣΤΟΝ η φωτεινή σηματοδότηση, αλλά κάποιες στιγμές παρουσίαζε προβλήματα», είπε ακόμη στην κατάθεσή του, τονίζοντας ότι το επίμαχο βράδυ δεν ενημερώθηκε για κάποιο πρόβλημα στο φωτόσημο.

«Δεν αναφέρθηκε κάποια βλάβη, διότι μπορεί να παρουσιάστηκε εκείνη τη στιγμή, οπότε στην περίπτωση αυτή ο σταθμάρχης όφειλε να επιδώσει υπόδειγμα 1001 στον μηχανοδηγό αμαξοστοιχίας και στον προϊστάμενο, βάσει του εσωτερικού κανονισμού κυκλοφορίας. Υπάρχουν περιπτώσεις που το υπόδειγμα 1001 επιδίδεται και μέσω τηλεφώνου. Ο σταθμάρχης μέσω ραδιοτηλεφώνου επικοινωνεί με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας και τον ενημερώνει για την έξοδο της αμαξοστοιχίας με ερυθρό φωτόσημο και κυκλοφορεί επί της γραμμής ανόδου ή καθόδου μέχρι τον εκατέρωθεν σταθμό εισόδου», είπε ακόμη ο επιθεωρητής.

«Όπως μου μετέφερε ο σταθμάρχης Σ. σε διά ζώσης επικοινωνία μετά το συμβάν, όσο η αμαξοστοιχία ήταν στον σταθμό, με αριθμό τηλεγραφήματος 47, επικοινώνησε με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 62 και του είπε ότι έχει γραμμή ελεύθερη μέχρι το φωτόσημο-είσοδο των Νέων Πόρων, δίχως να του αναφέρει αν κινείται στη γραμμή ανόδου ή καθόδου. Ο μηχανοδηγός ήταν υποχρεωμένος και όφειλε να εκφωνήσει αυτό που του είπε ο σταθμάρχης (...). Ο μηχανοδηγός σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός, απ’ όσο γνωρίζω, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Μόνο 5 νυχτερινές βάρδιες!

Στο μεταξύ, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ ο ΣΚΑΪ, ο 59χρονος σταθμάρχης είχε τοποθετηθεί μόνο σε πέντε νυχτερινές βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τον Φεβρουάριο, ενώ, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, το πρόγραμμα με τις βάρδιες του Μαρτίου, που βγήκε στις 25 Φεβρουαρίου, δεν περιλάμβανε το όνομα του προφυλακισθέντος σταθμάρχη. Το γεγονός αυτό σημαίνει, κατά πολλούς, ότι οι συνάδελφοι του 59χρονου δεν τον εμπιστεύονταν.

Την ίδια ώρα, συγκλονίζουν οι μαρτυρίες των επιζώντων του δυστυχήματος. Μιλώντας στην ΕΡΤ3 ο φοιτητής Αλέξανδρος Μουσιάνος δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «έχουμε χάσει παιδιά από την περιοχή μου... Εγώ μένω στο Πανόραμα και, σε ό,τι αφορά αυτό το κομμάτι, το μετά ήταν πολύ πιο δυστυχές απ’ την ίδια εκείνη τη στιγμή. Λόγω της αδρεναλίνης, η ταραχή δεν ήταν τόσο μεγάλη εκείνη τη στιγμή σε σχέση με το μετά και όλα αυτά που ακούμε και γίνονται μετά από αυτό το δράμα. Δεν μπορώ να φανταστώ τη θλίψη των ανθρώπων αυτών που χάθηκαν... Όταν στις ειδήσεις ακούγονται συγκεκριμένα πράγματα, συγκεκριμένες δηλώσεις και μάλιστα από στελέχη της κυβέρνησης, εμάς μας φαίνεται ντροπή αυτό το πράγμα».

«Αυτή τη στιγμή, όχι από την κυβέρνηση, ούτε από την ίδια την εταιρεία κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί τους. Το διαβεβαιώνω εγώ, γιατί εμένα δε με έχει καλέσει κανένας. Έλαβα μόνο ένα τηλεφώνημα. Έχουν περάσει οκτώ μέρες απ’ το δυστύχημα κι έχω λάβει ένα τηλεφώνημα απ’ τη Hellenic Train, το οποίο ήταν ειρωνικό τουλάχιστον. Το τηλεφώνημα αυτό ενημέρωνε απλά ότι, σε περίπτωση που έχετε χάσει αποσκευές, να ξέρετε ότι οι αποσκευές βρίσκονται στο Α.Τ. Ευαγγελισμού και να σας δώσουμε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας», είπε ακόμη ο νεαρός Αλέξανδρος.

Στο 4,6% η διαφορά μετά την τραγωδία

Η πρώτη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε στο εκρηκτικό κλίμα μετά το δυστύχημα των Τεμπών με την εκατόμβη νεκρών, δεν παρουσιάζει κάποια... ιδιαίτερη διαφορά από την προηγούμενη δημοσκόπηση της ίδιας εταιρείας (Marc) που έγινε έναν μήνα πριν σε... φυσιολογικό κλίμα.

Απλώς “ψαλιδίστηκε” κατά 2,8 μονάδες το προβάδισμα της Ν.Δ. από τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού η δημοσκόπηση θέλει τη Ν.Δ. να έχει απωλέσει 2,9 μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη και τον ΣΥΡΙΖΑ να... έχει χάσει 0,1%! Το προβάδισμα δηλαδή, βάσει της Marc που έκανε τη δημοσκόπηση για λογαριασμό του ΑΝΤ1 από τον οποίο παρουσιάστηκε χθες βράδυ, είναι 4,6 μονάδες.

Κατά τα λοιπά, το μεγαλύτερο μέρος της απώλειας αυτής πάει “στα γκρίζα”, δηλαδή όσους δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν άκυρο/λευκό ή “άλλο” κόμμα ή είναι “αναποφάσιστοι”. Το μόνο κόμμα που φέρεται σημαντικά ενισχυμένο είναι το ΜεΡΑ25 (3,5% από 2,7%), ενώ μικρή άνοδο παρουσιάζουν το ΚΚΕ και η Ελληνική Λύση.

Στη δημοφιλία των πολιτικών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης φέρεται να προηγείται... μακράν του Αλέξη Τσιπρα, όπως και στην “καταλληλότητα”. Αναλυτικότερα, όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου, το κυβερνών κόμμα φέρεται πρώτο με 29,6% και ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί με 25%. Στην τρίτη θέση είναι το ΠΑΣΟΚ με 9,7%, και ακολουθούν το ΚΚΕ με 5,6%, η Ελληνική Λύση με 3,9% και το ΜέΡΑ25 με 3,5%. Στο όριο του 3% για την είσοδο στη Βουλή βρίσκεται το Εθνικό Κόμμα-Έλληνες.

Η δημοσκόπηση της Marc είναι η πρώτη που πραγματοποιείται μετά τη φονική σύγκρουση στα Τέμπη και όπως προκύπτει από τα ευρήματα, η Ν.Δ. χάνει 2,9 μονάδες στην πρόθεση ψήφου, καθώς τον Φεβρουάριο ήταν στο 32,5%. 

Τα υπόλοιπα ευρήματα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να διατηρεί σαφές προβάδισμα στην καταλληλότητα για πρωθυπουργός, καθώς το 38,9% έχει θετική γνώμη γι’ αυτόν, έναντι του 28,5% που εξασφαλίζει ο Αλέξης Τσίπρας. Στις αρνητικές γνώμες, ο πρωθυπουργός είναι στο 60,3% έναντι του 70,9% που έχει ο Αλέξης Τσίπρας.

Στο ερώτημα “ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύεστε περισσότερο”, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προηγείται με 12,4 μονάδες, έναντι του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης λαμβάνει ποσοστό 34,5%, ο Αλέξης Τσίπρας 22,1% και στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Νίκος Ανδρουλάκης με 6,6%.

Οι ερωτηθέντες σε ποσοστό 86% εκφράζουν μεγάλη ανησυχία για το δυστύχημα στα Τέμπη, ενώ μόλις το 12,1% θεωρεί ότι οι ευθύνες βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον μοιραίο σταθμάρχη. Το 87% απαντά ότι υπάρχουν και αλλού ευθύνες.

Στο ερώτημα για το “ποια είναι η μεγαλύτερη ανησυχία των πολιτών αυτήν την περίοδο”, το δυστύχημα στα Τέμπη είναι πρώτο με 86% και ακολουθούν η ακρίβεια/ανατιμήσεις με 69%, οι υποθέσεις διαφθοράς με 23,1%, η εγκληματικότητα με 22,1% και τα εθνικά θέματα με 16,4%.

Τέλος, για τον χρόνο διεξαγωγής των εκλογών η κοινή γνώμη εμφανίζεται διχασμένη: Το 45,2% υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνουν οι εκλογές στις 9 Απριλίου και το 46,4% υποδεικνύει τον Μάιο.

Ενστάσεις Χατζηνικολάου

Κατά την έναρξη της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Marc, Θωμά Γεράκη, ο δημοσιογράφος σημείωσε πως θέλει να κάνει μία τοποθέτηση, λέγοντας ότι την έχει μεταφέρει και στη διεύθυνση της ενημέρωσης του τομέα ειδήσεων του ΑΝΤ1. «Πρέπει να σας πω, να εκφράσω, γιατί έχω κοντά 40 χρόνια στη Δημοσιογραφία, την ένστασή μου, τη διαφωνία μου για το γεγονός ότι γίνεται και δημοσιεύεται μία δημοσκόπηση, ενώ ακόμη γίνονται κηδείες, ενώ δηλαδή το θέμα είναι σε μία συναισθηματική έκρηξη για όλους μας», είπε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

Από πλευράς του ο κ. Θωμάς Γεράκης απάντησε ότι «κατ’ αρχήν συμμερίζομαι, καταλαβαίνω κ. Χατζηνικολάου αυτό που λέτε και νομίζω ότι μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα». Συνεχίζοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αναφέρθηκε στην έρευνα, λέγοντας πως αυτή ήταν προγραμματισμένη και μάλιστα θα προβαλλόταν την Δευτέρα που πέρασε. «Δεν είμαι αυτόκλητος εγώ εδώ. Έχουμε να παρουσιάσουμε τη μηνιαία τακτική έρευνα του ΑΝΤ1», είπε και συμπλήρωσε πως αποφασίστηκε να αναβληθεί, έτσι ώστε να μη γίνονται συνεντεύξεις κατά τη διάρκεια του τριήμερου εθνικού πένθους και να προβληθεί τελικώς στο τέλος της εβδομάδας.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News