Συνάντηση του νέου προέδρου της ομάδας του Ν.ΟΠΕΡεθύμνου Λευτέρη Αλυγιζάκη με τον πρόεδρο της ΕΣΑΠ Παντελή Ταρνατόρο πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής στην Αθήνα, την περασμένη Τετάρτη.
Ο πρόεδρος της ΕΣΑΠ, αφού συνεχάρη την ομάδα του Ρεθύμνου για την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία, ενημέρωσε τον πρόεδρο για όλες τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις για τη συμμετοχή του Ν.ΟΠΕΡ στο πρωτάθλημα της Volleyleague της επομένης σεζόν.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για αρκετή ώρα για τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν άμεσα ώστε το συγκρότημα του Ρεθύμνου να γίνει επίσημα μέλος της ΕΣΑΠ ενώ δεσμεύτηκαν για νέα συνάντηση σύντομα στο Ρέθυμνο για την αξιολόγηση του κλειστού «Μελίνα Μερκούρη» σχετικά με τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν ώστε το γήπεδό να πληροί τις προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή αγώνων.
Σπορ
Συνάντηση του νέου προέδρου του Ν.ΟΠΕΡεθύμνου με την ΕΣΑΠ
Ο νέος διοικητικός ηγέτης της ομάδας του Ρεθύμνου που θα αγωνίζεται στη Volley League ενημερώθηκε για όσα πρέπει να γίνουν άμεσα ώστε ο Ν. ΟΠΕΡ να γίνει επίσημα μέλος της ΕΣΑΠ...