Μια πολύ ενδιαφέρουσα κούρσα έγινε σήμερα στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής ημέρας στο 95ο εθνικό πρωτάθλημα κολύμβησης Ανδρών-Γυναικών ανοικτής κατηγορίας (open) και το 3ο Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών Κ23.
Η «μονομαχία» δυο κρητικών στον τελικό στα 400μ. ελεύθερο ανέδειξε νικητή τον Βασίλη Κακουλάκη (ΠΑΟΚ) αλλά ο δεύτερος Κωνσταντής Χουρδάκης (Ολυμπιακός) κέρδισε ένα εισιτήριο…
Ο Κακουλάκης ήταν ο νικητής και στα 800μ ελεύθερο, «έπιασε» πρώτος σε 3:51.42. Ο Χουρδάκης με 3:52.82 έβγαλε εισιτήριο για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων/Νεανίδων 2026 στο Μόναχο. Τρίτος ήταν ο Κώστας Εγγλεζάκης (ΑΟ Παλαιού Φαλήρου) 3:54.83. Στον τελικό δεν αγωνίσθηκε ο περυσινός νικητής στο αγώνισμα Δημήτρης Μάρκος (ΠΑΟΚ) που είναι ασθενής.
Στις γυναίκες η Άρτεμις Βασιλάκη (ΑΟ Τρίτωνας Ηρακλείου) πήρε το προβάδισμα από το ξεκίνημα και νίκησε πολύ άνετα με 4:12.84, για 4η φορά σε open μετά το 2022, 2023, 2025 και για 2η φορά σε αυτή τη διοργάνωση (μετά τα 200μ ελεύθερο. Στον βάθρο την ακολούθησαν η Αντωνία Ρακοπούλου (Ολυμπιακός) 4:20.42 και η Χρυσούλα Μητσάκου (ΑΟ Παλαιού Φαλήρου) 4:21.76.
Τις απονομές πραγματοποίησε η Γ' Αντιπρόεδρος της ΚΟΕ, Αλεξία Μαρίνη.
Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα, ΕΔΩ.
Η Άννα Ντουντουνάκη (Παναθηναϊκός) έχει γράψει τη δική της ξεχωριστή ιστορία (και) στα 100μ πεταλούδα έχοντας κατακτήσει 11 χρυσά μετάλλια και τα 8 σερί. Τη διαδέχεται πλέον η Γεωργία Δαμασιώτη (ΑΟ Παλαιού Φαλήρου) που επικράτησε με 57.71. Η Ντουντουνάκη ακολούθησε με 58.31. Και οι δυο επιβεβαίωσαν το όριο και την παρουσία τους στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 2026 στο Μόναχο και το παγκόσμιο πρωτάθλημα 2027 στη Βουδαπέστη. Τρίτη ήταν η Άννα-Αυγούστα Βλάχου (Ολυμπιακός) νικήτρια στα 50μ πεταλούδα με χρόνο 59.37.