Ο Ταξιάρχης Φούντας δέχτηκε πρέσινγκ από τον Άρη για να μετακομίσει αυτό το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη όμως από τον ΟΦΗ χειρίστηκαν σωστά την υπόθεση και τελικά συμφώνησαν μαζί του για να παραμείνει στο Ηράκλειο.
Ο ΟΦΗ ανέβασε στα social media ένα video με τη φανέλα με το Νο11, προαναγγέλοντας τις επίσημες ανακοινώσεις.
Την παραμονή του Φούντα προανήγγειλε με... μεταμεσονύχτιο post o Μιχάλης Μπούσης, δείχνοντας και ο ίδιος την ικανοποίησή του για την θετική έκβαση της ανανέωσης της συνεργασίας τους.

