Ο Τούρκος μεσοεπιθετικός στάθηκε ξανά άτυχος, αφού υπέστη πρόβλημα στο ίδιο πόδι με τον προηγούμενο σοβαρό τραυματισμό του την περσινή χρονιά απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης. Τη φετινή περίοδο δεν είχε μεγάλο χρόνο συμμετοχής, με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ να τον χρησιμοποιεί σταδιακά για να επανέλθει σε αγωνιστικό ρυθμό.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, μέσω ανάρτησής της στα social media, εξέφρασε τη στήριξή της στον ποδοσφαιριστή και του ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση και επιστροφή στα γήπεδα. Υπενθυμίζεται ότι ο 29χρονος έχει συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους» έως το καλοκαίρι του 2027.
