Το δικό της μήνυμα για τον Χουάν Νέιρα, που δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ, έστειλε η θύρα-4.
Το «δέσιμο» του Αργεντίνου με τον κόσμο της ομάδας ήταν πολύ δυνατό και αποτυπώνεται σ’ αυτές τις γραμμές.
Αναλυτικά αναφέρουν: «Γιατί σ’ αγαπήσαμε και σ’ αγαπάμε λίγο παραπάνω ρε τεράστιε!! Καλή αντάμωση ξανά, θα πούμε αρχηγέ! Neira, Neira, Neira, Neira».