Χουάν Νέιρα ΟΦΗ Βόλος

Η θύρα-4 για Νέιρα: «Γιατί σ’ αγαπήσαμε και σ’ αγαπάμε παραπάνω ρε τεράστιε»! (pic)

ΟΦΗ
Η θύρα-4 για Νέιρα: «Γιατί σ’ αγαπήσαμε και σ’ αγαπάμε παραπάνω ρε τεράστιε»! (pic)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το δικό της μήνυμα για τον Χουάν Νέιρα, που δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ, έστειλε η θύρα-4.

Το «δέσιμο» του Αργεντίνου με τον κόσμο της ομάδας ήταν πολύ δυνατό και αποτυπώνεται σ’ αυτές τις γραμμές.

Αναλυτικά αναφέρουν:  «Γιατί σ’ αγαπήσαμε και σ’ αγαπάμε λίγο παραπάνω ρε τεράστιε!! Καλή αντάμωση ξανά, θα πούμε αρχηγέ! Neira, Neira, Neira, Neira».

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News