Στον αρνητικό ρόλο που έπαιξε η διαιτησία στάθηκε και ο Έντι Σαλσίδο μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ στην Λιβαδιά!
Ο επιθετικός της ομάδας του Ηρακλείου ανέφερε: «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνέβη όλο αυτό. Εμείς προσπαθήσαμε να παίξουμε καλά, αλλά δυστυχώς έγιναν αυτά που είδατε.
Εμείς πετύχαμε τον στόχο μας, γιατί δουλεύουμε. Είμαστε μία ομάδα που δουλεύει πάρα πολύ και πετύχαμε τον στόχο μας να κατακτήσουμε το Κύπελλο.
Είχαμε ένα καλό πρωτάθλημα και έτσι θέλω να συνεχίσουμε, να δουλέψουμε ακόμη περισσότερο για να έχουμε και τη νέα σεζόν επιτυχίες».