mackisik
INTIME

Ολυμπιακός: «Ήρθε η ώρα για την 4η κούπα» – Το μήνυμα Φαλ, ΜακΚίσικ και Νετζήπογλου

Μπάσκετ
Ολυμπιακός: «Ήρθε η ώρα για την 4η κούπα» – Το μήνυμα Φαλ, ΜακΚίσικ και Νετζήπογλου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο «ερυθρόλευκος» πυρετός και η ανυπομονησία των παικτών του Ολυμπιακού

Η αντίστροφη μέτρηση για το Final Four της EuroLeague συνεχίζεται στον Ολυμπιακό, με την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ να δημοσιεύει νέα μικρά βίντεο στα οποία οι παίκτες απαντούν σε τρεις ερωτήσεις για τη μεγάλη πρόκληση που έρχεται.

Το κλίμα στις τάξεις των Πειραιωτών είναι γεμάτο ανυπομονησία, πίστη και αποφασιστικότητα, με τους παίκτες να στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της παρουσίας της ομάδας στο Final Four.

Ο Μουσταφά Φαλ παραδέχθηκε ότι έχει έρθει η ώρα για τον Ολυμπιακό να κατακτήσει την τέταρτη κούπα της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης. Παράλληλα, απηύθυνε κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να δημιουργήσει όσο το δυνατόν πιο δυνατή ατμόσφαιρα στις εξέδρες του T Center.

Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκε και ο Σακίλ ΜακΚίσικ, ο οποίος στάθηκε στη διαδρομή των τελευταίων ετών. Όπως ανέφερε, η πορεία αυτή ήταν όμορφη, όμως πλέον ο στόχος είναι το τρόπαιο να επιστρέψει στον Πειραιά.

Από την πλευρά του, ο Όμηρος Νετζήπογλου μίλησε για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί σε Final Four, χαρακτηρίζοντας το συναίσθημα «μαγικό». Ο νεαρός παίκτης υπογράμμισε ότι όλοι στην ομάδα είναι αποφασισμένοι να δώσουν τα πάντα στο παρκέ και να «ματώσουν» τη φανέλα του Ολυμπιακού.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News