Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Τούρκο σέντερ, Ομέρ Γιουρτσεβέν, μετά από 1,5 σεζόν στην ομάδα. Η «πράσινη» ΚΑΕ ενεργοποίησε το opt-out στο συμβόλαιό του, αφήνοντας τον παίκτη ελεύθερο να αναζητήσει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Ωστόσο, ο Γιουρτσεβέν δεν έχει πλέον τη δυνατότητα να αγωνιστεί σε άλλη ομάδα της EuroLeague αυτή τη σεζόν, καθώς η προθεσμία μεταγραφών για τη σεζόν 2025-2026 έχει λήξει. Με τη φανέλα του «τριφυλλιού», σε 40 εμφανίσεις στην EuroLeague, είχε μέσο όρο 9,5 πόντους και 4,8 ριμπάουντ σε 17,3 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχαρίστησε τον παίκτη για τη συνεισφορά του και του ευχήθηκε καλή συνέχεια στην επαγγελματική του πορεία, επισημαίνοντας την εκτίμησή της για τη θητεία του στην ομάδα.
Η ανάρτηση της ΚΑΕ:
