Υγεία

Αυτά είναι τα 5 πιο υγιεινά λαχανικά

Τα top λαχανικά και τα θρεμπτικά τους συστατικά

Tα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή για τη λήψη θρεπτικών συστατικών, αφού είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. Υπάρχει δε μια μεγάλη ποικιλία λαχανικών ανάμεσα στα οποία μπορείτε να επιλέξετε αυτά της προτίμησής σας.

Το έγκριτο επιστημονικό σάιτ medicaldaily.com, παρουσιάζει ένα top 5 λαχανικών, που προτείνουν οι διατροφολόγοι, ως το πιο υγιεινά και εξηγούν και το γιατί.

Αβοκάντο: Θεωρείται υπερτροφή λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε υγιεινά λιπαρά, βιταμίνες και μέταλλα.

Σκόρδο: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, έχει αντιβακτηριδιακές και αντιικές ιδιότητες και ωφελεί την καρδιά. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για την πέψη και το ανοσοποιητικό.

Γλυκοπατάτα: Οι αμυλώδεις γλυκοπατάτες θεωρούνται ως σούπερ τροφή κυρίως επειδή είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, καροτενοειδή, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες. Αυτό διασφαλίζει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, που βρίσκονται όλα σε ένα λαχανικό που μπορεί να φάει κανείς με πολλούς τρόπους.

Μπρόκολο: Μελέτες έχουν δείξει σύμφωνα με το olivemagazine.gr ότι τα αντιοξειδωτικά που περιέχει προστατεύουν την καρδιά και καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες. Είναι επίσης πλούσιο σε φυλλικό οξύ και σίδηρο, τα οποία ωφελούν την υγεία του αίματος.

Μανιτάρια: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνες, αποτελεί ιδανική τροφή για vegan και χορτοφάγους. Δεν περιέχει λιπαρά και χοληστερίνη.

 

 

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια