Υγεία

4 «μυστικά» για να αναπνέετε καλύτερα με τη μάσκα

Η μάσκα είναι απαραίτητη, αλλά, ίσως, να δυσκολέψει την καθημερινότητά μας

Μπορεί η χρήση μάσκας να είναι απαραίτητη για αρκετούς ανθρώπους, αλλά και άκρως σημαντική για άλλους, όμως για μερικούς, αποτελεί πρόβλημα καθώς δυσκολεύει την αναπνοή τους.

Για τους τελευταίους, τα ακόλουθα 4 «μυστικά», θα αποδειχθούν σωτήρια:

  1. Σωματική άσκηση

Η άσκηση αυξάνει το διοξείδιο του άνθρακα, γι’αυτό και παίρνουμε περισσότερες αναπνοές όταν ασκούμαστε. Για του λόγου το αληθές, μια μελέτη υποστηρίζει πως είναι φυσιολογικό να μην έχουμε ανάσα κατά τη διάρκεια της άσκησης, ωστόσο η τακτική φυσική δραστηριότητα μπορεί να αυξήσει τη δύναμη και την λειτουργία των μυών. «Οι μύες θα χρειάζονται λιγότερο οξυγόνο για την κίνηση και θα παράγουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Έτσι θα μειωθεί άμεσα η ποσότητα του αέρα που χρειάζεται να εισπνεύσει και να εκπνεύσει κανείς για μία άσκηση», αναφέρεται χαρακτηριστικά στη μελέτη.

  1. Ασκήσεις αναπνοής

Για να αυξήσετε τη δραστηριότητα των μυών του διαφράγματος, μπορείτε να εξασκηθείτε στη διαφραγματική αναπνοή, την αναπνοή από την κοιλιά και την απλή βαθειά αναπνοή. Οι τεχνικές αυτές σας φέρνουν σε επαφή με την απόλυτη ικανότητα των πνευμόνων.

Πώς θα το κάνετε:

  1. Μετρήστε πόσο διαρκεί η φυσιολογική σας αναπνοή, δηλαδή εισπνοή και εκπνοή.
  2. Στο νούμερο που βρήκατε προσθέστε μια ακόμη μονάδα και θέστε τον νέο αριθμό ως στόχο για τη διάρκεια μιας αναπνοής (εισπνοή και εκπνοή).
  3. Συνεχίστε τη διαδικασία αυτή μέχρι να μπορείτε να επιμηκύνετε με ευκολία τον χρόνο που χρειάζεστε για να γεμίσετε και να αδειάσετε τους πνεύμονές σας.

«Μαθαίνοντας να έχετε κάποιο έλεγχο στην αναπνοή σας, θα αυξήσετε την αντοχή στο CO2, πράγμα που με τη σειρά του θα ενισχύσει την ικανότητά σας να φοράτε μάσκα. Επίσης, μπορεί να μειώσει τον πανικό που σχετίζεται με τη μάσκα», εξηγούν οι ειδικοί.

  1. Βελτίωση της στάσης του σώματος

Κάποιες στάσεις του σώματος μπορούν να παρέμβουν στη διαδικασία της αναπνοής. Για να το αποφύγετε, καλό θα είναι να στέκεστε ευθυτενείς, προτάσσοντας το στήθος και ανοίγοντας το μπροστινό μέρος του σώματος όπως όταν αναπνέετε βαθιά. Το σημαντικότερο όλων, να μην καμπουριάζετε.

  1. Ενυδάτωση

Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων και η αναπνοή. Η κατανάλωση αρκετού νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας συμβάλλει στη διατήρηση της υγρασίας των βλεννογόνων στους πνεύμονες, βοηθώντας τους έτσι να λειτουργούν καλύτερα.

Πηγή: ygeiamou.gr

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια