Υγεία

10 τροφές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού

"Όπλο" κατά των ιώσεων η σωστή διατροφή

Πως θα καταπολεμήσετε τις ιώσεις, αλλά κα για να αισθανθείτε και εσείς πιο δυνατοί; Δείτε τη λίστα με τροφές που ενισχύουν τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό και μας βοηθούν στη δύσκολη καθημερινότητά μας.

1. Αμύγδαλα
Η βιταμίνη Ε είναι το κλειδί για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι μια λιποδιαλύτη βιταμίνη, που σημαίνει ότι απαιτεί την παρουσία λίπους για να απορροφηθεί σωστά. Μια χούφτα με 46 ολόκληρα, αμύγδαλα χωρίς κέλυφος, παρέχει σχεδόν το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης Ε.

2. Κουρκουμάς
Ο κουρκουμάς χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια ως αντιφλεγμονώδες στη θεραπεία τόσο της οστεοαρθρίτιδας όσο και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Επίσης, φαίνεται ότι οι υψηλές συγκεντρώσεις κουρκουμίνης στον οργανισμό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της μυϊκής βλάβης που προκαλείται από την άσκηση.

3. Παπάγια
Η παπάγια είναι ένα άλλο φρούτο με βιταμίνη C. Μπορείτε να βρείτε το 224% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C σε μια παπάγια. Η παπάγια έχει επίσης ένα πεπτικό ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη και έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

4. Πουλερικά
Τα πουλερικά, όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β-6. Η βιταμίνη Β-6 είναι σημαντική σε πολλές από τις χημικές αντιδράσεις που συμβαίνουν στο σώμα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για το σχηματισμό νέων και υγιεινών ερυθρών αιμοσφαιρίων.

5. Ηλιόσποροι
Οι ηλιόσποροι είναι γεμάτοι με θρεπτικά συστατικά, όπως φωσφόρο, μαγνήσιο και βιταμίνη Β-6. Είναι επίσης εξαιρετικά υψηλή σε βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό.Η βιταμίνη Ε είναι σημαντική για τη ρύθμιση και τη διατήρηση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος.

6. Οστρακοειδή
Ο ψευδάργυρος απαιτεί τόση προσοχή όπως πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα, αλλά τα σώματά μας το χρειάζονται, ώστε τα ανοσοποιητικά μας κύτταρα να μπορούν να λειτουργήσουν σωστά.

7. Γιαούρτι
Προσπαθήστε να πάρετε τα απλά γιαούρτια και όχι αυτά τα φορτωμένα με ζάχαρη. Μπορείτε να γλυκάνετε το γιαούρτι μόνοι σας με φρούτα και με μέλι. Το γιαούρτι είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης D, η οποία βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και θεωρείται ότι ενισχύει τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας έναντι ασθενειών.

8. Τζίντζερ
Το τζίντζερ βοηθά στον πονόλαιμο και σε άλλες φλεγμονώδεις ασθένειες και μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της ναυτίας.

9. Μπρόκολο
Το μπρόκολο σύμφωνα με το olivemagazine.gr είναι υπερφορτωμένο με βιταμίνες και μέταλλα και ειδικότερα από βιταμίνες A, C και E, καθώς και πολλά άλλα αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Tο μπρόκολο είναι ένα από τα πιο υγιεινά λαχανικά που μπορείτε να βάλετε στο τραπέζι σας.

10. Εσπεριδοειδή
Οι περισσότεροι στρέφονται στην βιταμίνη C, αφού έχουν κρυώσει. Αυτό συμβαίνει γιατί συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Η βιταμίνη C αυξάνει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων καταπολεμώντας τις λοιμώξεις αποτελεσματικά.

  

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια