Υγεία

Aυτές είναι οι τροφές που μειώνουν τα τριγλυκερίδια

Οι τροφές - σύμμαχοι για τον οργανισμό μας

Αν καταναλώνετε συχνά περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίτε και τρώτε βαριά, λιπαρά γεύματα πριν την ώρα του ύπνου, τότε τα τριγλυκερίδια μπορεί να αρχίσουν να αυξάνονται.

Είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο να μειωθούν τα αυξημένα τριγλυκερίδια στον οργανισμό μας. Τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων είναι δυνατό να μειωθούν χάρη σε έναν συνδυασμό σωστής διατροφής, σωματικής άσκησης και ελέγχου του σωματικού βάρους.

Υπάρχουν όμως τροφές που είναι σύμμαχοι για την υγεία και βοηθούν στη μείωση των τριγλυκεριδίων:

Μπρόκολο

Πρέπει να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Στα λαχανικά που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων περιλαμβάνονται το μπρόκολο, η πατάτα, η γλυκοπατάτα, τα μανιτάρια, η ντομάτα, τα λάχανα Βρυξελλών, το σπανάκι, και πολλά άλλα.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Αποτελούν εξαιρετική τροφή καθώς βοηθούν σύμφωνα με το bovary.gr στον έλεγχο των τριγλυκεριδίων, της χοληστερόλης και της LDL χοληστερόλης.

 Σολομός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ωφέλιμα για την καρδιά, αλλά μπορούν επίσης να μειώσουν και τα τριγλυκερίδια. Την επόμενη φορά που θα φας σε εστιατόριο, προτίμησε ψάρι αντί για κρέας. Μια καλή επιλογή είναι ο σολομός. 

Σαρδέλες

Θα πρέπει να καταναλώνουμε ψάρι το λιγότερο δύο φορές την εβδομάδα. Ο σολομός, η πέστροφα, το σκουμπρί, η ρέγγα, ο τόνος και οι σαρδέλες είναι καλές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Μύρτιλο

Η σωστή διατροφή συνιστά την κατανάλωση 2 με 4 μερίδων φρούτων κάθε μέρα και 3 έως 5 μερίδων λαχανικών την ημέρα για τη μείωση της LDL χοληστερόλης. Το μύρτιλο είναι μια πολύ καλή επιλογή καθώς ρυθμίζει τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια.

Αβοκάντο, ένα πολύ θρεπτικό και απίστευτα υγιεινό φρούτο. Συστήνεται να καταναλώνεται και το κουκούτσι του, το οποίο θα σε βοηθήσει να απορροφήσεις τα ωφέλιμα λιπαρά του.

Φράουλες

Μειώνουν σημαντικά την κακή χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια.

Κουνουπίδι

Δεν περιέχει λίπος, έχει λίγες θερμίδες και έχει χαμηλή περιεκτικότητά σε υδατάνθρακες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην οικοδόμηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος.

Σχόλια