Υγεία

Θαυματουργή η βιταμίνη Κ - Σε ποιες τροφές βρίσκεται;

Ενισχύστε τα οστά σας με βιταμίνη Κ

Πολύτιμη αποδεικνύεται η βιταμίνη Κ καθώς ενισχύει τα οστά και βελτιώνει την υγεία μας. Ενδεικτικό είναι ότι η έλλειψη αυτής της βιταμίνης οδηγεί σε οστεοπόρωση, αποδυνάμωση των οστών, καρδιοπάθεια, ενώ αυξάνει τον κίνδυνο του κατάγματος. Όπως και η βιταμίνη D, παράγεται μόνη της στον οργανισμό μας, αλλά συνήθως όχι σε ποσότητες που να καλύπτουν τις ανάγκες του.

Σε ποιες τροφές μπορούμε να βρούμε τη βιταμίνη Κ;

Την βιταμίνη Κ την βρίσκουμε στα φρούτα, όπως το ακτινίδιο, το βερίκοκο, τις φράουλες, τα αποξηραμένα σύκα, το αβοκάντο, τα βατόμουρα, τα σταφύλια, το αχλάδι, το μάνγκο και την παπάγια.Επίσης φασόλια, ρεβύθια, συκώτι, ντομάτες, βρώμη, ελαιόλαδο έχουν βιταμίνη Κ. 

Τροφές που περιέχουν υψηλές ποσότητες σύμφωνα με το bovary.gr είναι οι σπόροι βασιλικού, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο, το σπανάκι, τα γογγύλια, τα πράσινα φύλλα του μαρουλιού, τα χόρτα καθώς και το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα αγγούρια, τα φρέσκα κρεμμυδάκια, τα καρότα, ο μαϊντανός, και τα σπαράγγια. Τα δημητριακά, τα φυτικά έλαια (π.χ. σογιέλαιο, κραμβέλαιο) και οι σπόροι σόγιας είναι καλές πηγές βιταμίνης Κ. 

Το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά περιέχουν τη βιταμίνη Κ1 σε χαμηλά επίπεδα.

Σχόλια