Υγεία

Βραδινό: Αυτά είναι τα χειρότερα γεύματα!

Πρόκειται για φαγητά που όχι μόνο προσθέτουν… περιττές θερμίδες, αλλά δυσκολεύουν και τον ύπνο

Τα βράδια, πολλοί είναι εκείνοι που, κυρίως, επιστρέφοντας από της δουλειά, συνήθως είτε καταφεύγουν στη λύση του delivery, είτε… τσιμπολογούν οτιδήποτε μπορεί να έχουν τα ντουλάπια του σπιτιού τους.

Όμως, σε αυτό που θα πρέπει να δώσουν προσοχή στο εξής είναι στα 6 παρακάτω γεύματα, καθώς αποτελούν τη χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κανείς, μερικές ώρες προτού κοιμηθεί.

Και αυτό γιατί, τα ακόλουθα γεύματα, όχι μόνο προσθέτουν… περιττές θερμίδες στον οργανισμό, αλλά μπορεί να προκαλέσουν μέχρι και προβλήματα στον ύπνο.

Ποια είναι αυτά;

  1. Μακαρόνια με έτοιμη σάλτσα

Τα μακαρόνια είναι ένα από τα πιο εύκολα φαγητά που μπορεί κανείς να ετοιμάσει. Δεν απαιτούν ούτε χρόνο, ούτε κάποια δεξιότητα και κυρίως μας χορταίνουν.

Όταν όμως προτιμάμε να βάζουμε έτοιμη σάλτσα, αντί να φτιάχνουμε τη δική μας, τότε το γεύμα γίνεται θερμιδικός εφιάλτης.

Και αυτό γιατί, οι περισσότερες έτοιμες σάλτσες έχουν τουλάχιστον δύο κουταλάκια της ζάχαρης ανά μερίδα.

  1. Δημητριακά

Είναι μια πολύ καλή πρόταση για πρωινό, αλλά η χειρότερη για το βραδινό!

Νομίζεις ότι τα δημητριακά με γάλα είναι ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα, αλλά κάνεις λάθος!

Τα δημητριακά, εκτός από τις απλές νιφάδες βρώμης, περιέχουν πολλή ζάχαρη. Είναι περίπου τρία κουταλάκια του γλυκού.

Αν σκεφτείς ότι καθημερινά πρέπει να παίρνουμε το πολύ 5 κουταλάκια, τότε καταλαβαίνεις πόση ζάχαρη έχει το μπολ με τα δημητριακά σου.

Συν το γεγονός, ότι σου προσθέτουν περίπου τριακόσιες θερμίδες ανά μερίδα μαζί με το γάλα.

  1. Πικάντικα φαγητά

Μείνε μακριά από καυτερές σάλτσες και πολύ πικάντικα τρόφιμα: Θα σου αναστατώσουν το στομάχι και θα σου προκαλέσουν προβλήματα στον ύπνο.

  1. Σαλάτα

Θέλεις να φας ελαφριά το βράδυ για να μπορέσεις να κάνεις έναν καλό ύπνο και να μην επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με πολλές θερμίδες.

Ωστόσο, ένα μεγάλο μπολ σαλάτας χωρίς καμία προσθήκη πρωτεΐνης δεν θα μπορέσει να σε κρατήσει το στομάχι σου γεμάτο για πολλές ώρες.

Για να κάνεις τη σαλάτα σου χορταστική και θρεπτική βάλε μαζί με τα φρέσκα λαχανικά, τόνο, σολομό, φασόλια ή κοτόπουλο και πρόσθεσε ελαιόλαδο και ξύδι ή λεμόνι.

  1. Κατεψυγμένο φαγητό

Το κατεψυγμένο φαγητό μπορεί να είναι πολύ πρακτικό, όμως δεν ενδείκνυται για βραδινό γεύμα.

Δεδομένου ότι πολλά κατεψυγμένα γεύματα προορίζονται να εξυπηρετήσουν δύο ή περισσότερα άτομα, μπορεί να πέσεις στην παγίδα να καταναλώσεις περισσότερες θερμίδες από ό,τι θα ήθελες.

Τα περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα, που είναι και η εύκολη λύση, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και αλάτι, ενώ συνήθως είναι φτωχά σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.

Ποια είναι η λύση;

Ως εδώ καλά, όμως, τελικά, τι είναι προτιμότερο να τρώμε για βραδινό;

Νέα έρευνα έδειξε ότι μπορεί να έχουμε οφέλη στην υγεία μας όταν τρώμε ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες το βράδυ!

Οι ερευνητές του Florida State University αναφέρουν ότι το να τρώμε ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες πριν να πάμε για ύπνο δεν θα αυξήσει το σωματικό λίπος αλλά, αντίθετα, θα έχει θετική αντίδραση στον μεταβολισμό -ειδικά αν τρως 30 γρ. πρωτεΐνης, μισή ώρα πριν πέσεις για ύπνο.

Οι ερευνητές έβαλαν γυναίκες στην δεκαετία των 20 να τρώνε cottage cheese 30-60 λεπτά πριν τον ύπνο.

Βρήκαν τότε, ότι πηγές πρωτεΐνης όπως το cottage cheese δεν θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος αλλά θα σε βοηθήσουν να χτίσεις μύες αντί για λίπος!

Δεν χρειάζεται πολύ: 30 γραμμάρια από cottage cheese 2% είναι αρκετό.

 

Πηγή: bovary.gr

Σχόλια