Υγεία

Το μαρτύριο του τηλεφώνου για ένα ραντεβού στο Βενιζέλειο

Απίστευτη ταλαιπωρία για τους ασφαλισμένους

Τη δυνατότητα ηλεκτρονικών ραντεβού υπενθυμίζει το Βενιζέλειο - Πολυήμερη η ταλαιπωρία των πολιτών, δεκάδες οι αναπάντητες κλήσεις

Το μαρτύριο του τηλεφώνου έζησε εδώ και μια εβδομάδα περίπου μια γυναίκα από το Ηράκλειο που προσπαθούσε μάταια να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε γναθοχειρουργό στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο για την 4χρονη κόρη της.

Όταν κατάφερε να πιάσει γραμμή , όπως ισχυρίζεται, η ώρα ήταν 1.05 και η απάντηση ήταν ότι πριν 5 λεπτά έκλεισαν οπότε δεν μπορούσαν να την εξυπηρετήσουν.

Η διοίκηση του νοσοκομείου σημειώνει ότι υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα ηλεκτρονικών ραντεβού, ενώ όπως τονίζει το θέμα θα διερευνηθεί, τη στιγμή ωστόσο που δεν έχουν εξοικειωθεί όλοι με την τεχνολογία, ειδικά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ή ακόμα δεν έχουν τη δυνατότητα να μεταβούν στο νοσοκομείο για να κλείσουν το ραντεβού.

Η γυναίκα τελικά έπρεπε να πάει αυτοπροσώπως στο Βενιζέλειο προκειμένου να κλείσει το ραντεβού. Το ραντεβού κλείστηκε για αύριο, ωστόσο η ίδια διαμαρτύρεται λόγω της πολυήμερης ταλαιπωρίας της, με τα δεκάδες αναπάντητα τηλεφωνήματα. Εντωμεταξύ, όπως ξεκαθαρίζει, έκανε και ηλεκτρονική διαδικασία, ωστόσο ακόμα περιμένει απάντηση , μετά από τέσσερις ημέρες.

 

 

 

Σχόλια