default-image

Συσχετισμοί Yamaha και Honda!

Σπορ
Συσχετισμοί Yamaha και Honda!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέρυσι, στην πίστα του Mugello – στην οποία έχουμε μερικές από τις υψηλότερες ταχύτητες στο MotoGP – η καλύτερη Yamaha ήταν μόλις στην 9η θέση στις τελικές! Μπροστά είχαμε 4 Ducati, 3 Honda και μια Suzuki… Φέτος όμως, και οι 4 αναβάτες της M1 κατάφεραν να βρίσκονται στις πρώτες εφτά θέσεις της λίστας, με την Ducati να είναι πάντα η ταχύτερη όλων…

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Jorge Lorenzo, κλήθηκε να εξηγήσει τις τελικές στο Mugello: «Ο κινητήρας είναι λίγο-πολύ ο ίδιος από την αρχή της χρονιάς, το μόνο που έχουμε βελτιώσει λίγο είναι η αεροδυναμική», σχολίασε «Τώρα μπορούμε να πιάσουμε υψηλές ταχύτητες στο τέλος της ευθείας, αλλά βοηθάει και το Mugello που είναι μια καλή πίστα για εμάς, διότι η τελευταία στροφή είναι γρήγορη κι έτσι δεν χρειάζεται να επιταχύνουμε πολύ! Πάντως φέτος έχω έναν καλό κινητήρα, καλύτερο από πέρυσι, και καλή επιτάχυνση. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στο πλαίσιο και στον κινητήρα για να έχουμε πρόσφυση και μεγαλύτερη ταχύτητα».

Από την άλλη, ο δεύτερος στην βαθμολογία Dani Pedrosa, επιβεβαίωσε ότι η Honda έχει χάσει λίγο από το πλεονέκτημά της στην ευθεία, μετά την αλλαγή από τις 800cc στις 1000cc… «Φαίνεται ότι φέτος οι μοτοσυκλέτες είναι ίδιες μεταξύ τους», σχολίασε ο άσος της Honda «Μερικές πίστες είναι καλύτερες γι’ αυτές και άλλες για εμάς! Ωστόσο, όσοι είναι απ’ έξω, θα βλέπουν ότι έχουν βελτιωθεί σε τομείς που μέχρι φέτος υπερτερούσαμε εμείς! Όπως για παράδειγμα στην ταχύτητα στις εξόδους των στροφών, χωρίς να χάνουν στην στροφή! Έτσι ελπίζω να βελτιώσουμε τα δυνατά μας σημεία, που ήταν η τελική ταχύτητα και η έξοδος στις στροφές. Φέτος δυσκολευόμαστε αρκετά να κρατήσουμε “ήρεμη” την μοτοσυκλέτα… κουνιέται και κάνει σούζα (wheelieing) και είναι πολύ δύσκολο να την έχουμε “’ήρεμη” στην έξοδο των στροφών».

Μιλώντας αποκλειστικά για τις τελικές ταχύτητες, ο Dani αποκάλυψε και την επιρροή της αεροδυναμικής… «… σε ταχύτητα, νομίζω ότι την Παρασκευή ήμασταν 4 χλμ πιο αργοί από αυτούς. Μετά άλλαξα κάτι στην αεροδυναμική κι έτσι βελτίωσα λίγο την τελική μου ταχύτητα. Εντάξει, δεν υπάρχει θέμα, είμαστε περίπου στα ίδια επίπεδα, αλλά όχι όπως στο παρελθόν. Έτσι, ένα από τα δυνατά μας σημεία είναι – πια – λιγότερο δυνατό!».

Η τελική του Dani – αυτό το Σ/Κ – ήταν 342.5 χαω, του Lorenzo 344.1 χιλ., ενώ του Ben Spies 344.8 χαω. Πρώτη στην σχετική λίστα, ήταν η Ducati του Rossi με 346.9 χιλ. ανά ώρα.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News