default-image

Νικητής ο Λορένθο στο Κατάρ

Αθλητισμός
Νικητής ο Λορένθο στο Κατάρ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Jorge Lorenzo ξεκίνησε με νίκη τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα των MotoGP.  Δεύτερος ήταν ο Dovizioso και τρίτος ο Marquez.

O πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν εντυπωσιακός στο Κατάρ και πανηγύρισε την 62η νίκη της καριέρας του και 41η στη μεγάλη κατηγορία.

Δεύτερος τερμάτισε ο Andrea Dovizioso με την πανίσχυρη Ducati, παρά την επίθεση που δέχθηκε στο τέλος από τον Marc Marquez, ο οποίος τελικά έμεινε στην τρίτη θέση.

Ο Valentino Rossi ήταν 4ος και έμεινε εκτός βάθρου.

Αυτοί οι τέσσερις αναβάτες ξεχώρισαν από την αρχή του αγώνα. Μαζί τους έως ένα σημείο ήταν και ο Andrea Iannone ο οποίος όμως εγκατέλειψε από πτώση στον 5ο γύρο.

Οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati πήραν κεφάλι στο τέλος του 1ου γύρου όταν στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού “κατασπάραξαν” τον πρωτοπόρο Lorenzo.

Iannone και Dovizioso ήταν στο 1-2 με τον Lorenzo στην 3η θέση και τους Marquez - Rossi να ακολουθούν (ο Ισπανός πέρασε τον Ιταλό στον 2ο γύρο), σχηματίζοντας ένα "τρενάκι" που άφηνε υποασχέσεις για πλούσιο θέαμα.

Μπαίνοντας στον 5ο γύρο οι δύο αναβάτες της Ducati άρχισαν να μάχονται σαν τα κοκόρια. Μια μάλλον άστοχη και χωρίς τακτ επιλογή, καθώς ο αγώνας βρισκόταν ακόμα στην αρχή του. Ο Dovi εξαπολύει επίθεση και περνάει μπροστά, ο Ιannone προσπαθεί να απαντήσει, χάνει το μπροστινό και πέφτει στη στροφή 13 ολοκληρώνοντας με άδοξο τρόπο τον αγώνα του. Πέρσι, οι δυο τους είχαν βρεθεί στο 2-3...

Τρεις γύρους αργότερα ο Lorenzo περνάει τον Dovi και από κει και πέρα ελέγχει με μαεστρία το ρυθμό χωρίς να αφήσει περιθώρια αμφισβήτησης σε κανέναν. Πέρα από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του και την ταχύτητά του, καθοριστικό ρόλο έπαιξε και η απόφαση που πήρε την τελευταία στιγμή να εμπιστευτεί τη μαλακή πίσω γόμα της Michelin.

“Ήταν πολύ σημαντικό να επιλέξεις το σωστό πίσω ελαστικό. Ήταν ρίσκο να πάμε με τη μαλακή γόμα… Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτή τη νίκη”, θα πει μετά την πτώση της καρό σημαίας.

Τα λάστιχα, όπως και τα νέα ηλεκτρονικά ήταν οι άγνωστοι παράγοντες αφού δοκιμάζονταν για πρώτη φορά σε συνθήκες αγώνα, όπου η πίεση είναι σαφώς μεγαλύτερη από τις δοκιμές.

Στον 18ο γύρο ο Marquez πήρε τη 2η θέση από τον Dovizioso, με τον Rossi που είχε θέμα με το φρένο κινητήρα, να καιροφυλακτεί περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να εξαπολύσει την επίθεσή του.

Μόλις οι άνθρωποι της Yamaha ενημέρωσαν τον Lorenzo για την προσπέραση του Marquez στον Dovi, ο “Por Fuera” ανέβασε ρυθμό, πέτυχε ρεκόρ ταχύτερου γύρου με 1:54.927 στον 20ο από τους 22 γύρους και ουσιαστικά καθάρισε την υπόθεση νίκη αποκτώντας μια διαφορά της τάξης των 2”.

Πίσω του ωστόσο μαινόταν η μάχη για τις άλλες δυο θέσεις του βάθρου με τρεις αναβάτες να τις διεκδικούν. Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο ο Dovi περνάει στο τέλος της ευθείας τον Marquez και ανεβαίνει 2ος. Όμως ο Ισπανός δεν το βάζει κάτω και λίγο πριν το τέλος του αγώνα εξαπολύει την τελική του επίθεση. Ο Ιταλός κρατάει και βγαίνοντας ξανά στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού βάζει τέλος στις όποιες ελπίδες του αναβάτη της Repsol Honda. O Rossi δεν κατάφερε να φτάσει αρκετά κοντά στους δύο ώστε να εξαπολύσει κάποια επίθεση μένοντας έτσι στην 4η θέση.

Μοναχικό αγώνα έκανε ο Dani Pedrosa που τερμάτισε 5ος, 11,6” πίσω από τον Lorenzo και μπροστά από τη Suzuki του Maverick Vinales που δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των κορυφαίων συνδυασμών. Ο Pol Espargaro ήταν 7ος, με τον Bradley Smith ο οποίος υπέγραψε 2ετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ΚΤΜ που θα μπει στο Πρωτάθλημα το 2017. Την δεκάδα συμπλήρωσαν ο Hector Barbera και ο Scott Redding.

Ο δεύτερος αγώνας διεξάγεται στις 3 Απριλίου στην Αργεντινή.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News