Μηχανοκίνητα

Ράλλυ Ακρόπολις: Νικητής ο Οζιέ στην ειδική του Συντάγματος

Ιδανικό ξεκίνημα για τον πολυνίκη οδηγό …

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε την εναρκτήρια δοκιμασία του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021, την Υπερειδική Διαδρομή που διεξήχθη στην πλατεία Συντάγματος - καθώς μόνο ένα δευτερόλεπτο χώρισε τους έξι κορυφαίους εργοστασιακούς οδηγούς του WRC.

Μία ώρα νωρίτερα, στη ράμπα της αφετηρίας του 9ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και στη σκιά της Ακρόπολης, ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε λάβει την εκκίνηση από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη - ενώ μετά από τον Γάλλο την εκκίνηση για τον Έλφυν Έβανς, με το έτερο Toyota Yaris WRC, έδωσε ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ.


Μετά τη διέλευσή τους από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου και από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός, οι αγωνιζόμενοι έφτασαν στην πλατεία Συντάγματος για την πρώτη, αλλά όχι ιδιαίτερα ουσιώδη, δοκιμασία - πριν ξεκινήσει ο αληθινός αγώνας το πρωί του Σαββάτου στα βουνά από το Λουτράκι μέχρι τη Λαμία.


Δεν υπήρχαν πολλά να χωρίσουν τους κορυφαίους οδηγούς του WRC στη διαδρομή των 0,98 χιλιομέτρων που κύκλωνε την πλατεία Συντάγματος (με δύο 'ντόνατς', ένα μπροστά από τη Βουλή και ένα μπροστά από την οδό Ερμού). Όπως είναι φυσικό σε τέτοιου είδους μικρά σιρκουί δημόσιου δρόμου, η άσφαλτος γλιστρούσε και το θέαμα δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό των δυνατοτήτων των οδηγών και των αυτοκινήτων.

Με την αντίστροφη σειρά της εκκίνησης τα τρία και τρία κορυφαία εργοστασιακά πληρώματα της Hyundai και της Toyota βγήκαν στο τέλος, και -ίσως και με τη λίγη παραπάνω γόμα που στρωνόταν στην άσφαλτο- καθένας έριχνε με τη σειρά του τον πρώτο χρόνο - και το ίδιο έκανε και στο τέλος ο Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Γάλλος ήταν 6 δέκατα εμπρός από τον Έβανς, που είχε μέσα σε τέσσερα δέκατα πίσω του τους Ροβάνπερα και τους Νεβίλ - Σόρδο - Τάνακ της Hyundai.

"Λατρεύω την Ελλάδα. Είναι μια υπέροχη χώρα", είπε στον τερματισμό της Υπερειδικής ο Οζιέ. "Είμαι πολύ χαρούμενος που επέτρεψα σε αυτούς τους δρόμους. Έχουμε δουλειά να κάνουμε αύριο ανοίγοντας το δρόμο, αλλά θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε γιατί είναι ένα ράλι που μου αρέσει".

Για τους οδηγούς του WRC η εμπειρία της πλατείας Συντάγματος τους θύμισε μετά από καιρό, λόγω κορονοϊού, πως είναι να τρέχουν εμπρός σε θεατές σε τέτοιου είδους Υπερειδικές - οι οποίες διεξάγονται κυρίως για το ευρύ κοινό και για τους χορηγούς. Πέραν αυτού, δεν μπορούν να ειπωθούν πολλά περισσότερα για τα αγωνιστικά της Υπερειδικής, πέραν όσων λένε οι χρόνοι της γενικής κατάταξης.


Το Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινά, στην ουσία του, στις 10:18 π.μ. του Σαββάτου με την πρώτη από τις πέντε Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, το πρώτο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους. Θα ακολουθήσει το Λουτράκι στις 11:11 π.μ., το μεσημέρι το δεύτερο πέρασμα από τους Αγ Θεοδώρους και η Θήβα, και το απόγευμα η κλασσική Ελάτεια που θα κλείσει την ημέρα πριν τα αυτοκίνητα οδεύσουν στο Σέρβις Παρκ της Λαμίας.


"Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, οι δρόμοι της πρώτης μέρας που είδαμε στις αναγνωρίσεις είναι εκπληκτικοί. Σίγουρα θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, είναι και πάλι ένα καινούριο ράλι" είπε ο Οττ Τάνακ, ο οποίος ξεκινά με το πλεονέκτημα να μην βρίσκεται στους πρώτους που εκκινούν. Για την ακρίβεια, ο Εσθονός και ο Ντάνι Σόρδο μαζί με τον Κάλε Ροβάνπερα ίσως να είναι τα μεγάλα φαβορί, με δεδομένο ότι η σειρά εκκίνησης το Σάββατο είναι αυτή της βαθμολογίας - κι έτσι οι Οζιέ, Έβανς και Νεβίλ θα χάνουν πολύ χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο για όσους ακολουθούν. Τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για αυτούς με δεδομένο ότι η πρώτη ημέρα έχει μόνο μία επαναλαμβανόμενη Ειδική.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2021 - ΕΔ1
1. Οζιέ (Toyota) 51.5

2. Έβανς (Toyota) +0.6

3. Ροβάνπερα (Toyota) +0.8

4. Νεβίλ (Hyundai) +0.9

5. Σόρδο (Hyundai) +1.0

6. Τάνακ (Hyundai) +1.0

7. Μίκελσεν (Skoda) +1.3

8. Όστμπεργκ (Citroen) +1.2

Πηγή: sport24.gr

Photo intime

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια