Μηχανοκίνητα

Πρωταθλητής Ελλάδας ξανά στο Πανελλήνιο Ασφάλτου ο Αναπολιωτάκης

Νικητές στης F2 οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης…

Εντυπωσιακή παρουσία είχαν για μία ακόμη φορά τα κρητικά πληρώματα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου και συγκεκριμένα στο Ευβοιωτικό Ράλι, που αφορούσε στον 5ο γύρο της διοργάνωσης. Το πλήρωμα των Γιώργου Αναπολιωτάκη-Θανάση Τσιούκα με Ford Fiesta R5 και χρόνο 32.49.83 κέρδισε τον τρίτο κατά σειρά αγώνα, μετά το Ηπειρωτικό Ράλι και το Ράλι ΔΕΘ, κατακτώντας τον τίτλο και φέτος!
Από τις οκτώ ειδικές διαδρομές του Eυβοιωτικού Ράλι, οι νικητές κέρδισαν τις έξι. Τις υπόλοιπες δύο, τις υπερειδικές εντός της πόλης της Θήβας, κέρδισαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Δημήτρης Αμαξόπουλος με Mitsubishi Evo IX και χρόνο 33.18.80, που τερμάτισαν στη 2η θέση, μπροστά από τους Γιάννη Πλάγο-Αλκιβιάδη Ρέντη (Honda Civic, 33.41.68) πρώτοι F2.
Μια θέση πιο κάτω βρέθηκε το επίσης κρητικό πλήρωμα των Κτιστάκη Δημήτρη και Μάνου με Peugeot 306 S16 και χρόνο 33.58.31, κερδίζοντας έτσι στο Πανελλήνιο Ασφάλτου την κατηγορία F2.


Στην 5η θέση βρέθηκαν οι πατέρας και γιος Νίκος και Δημήτρης Kαρπάνος με Mitsubishi Evo X (34.06.55).
Σε ό,τι αφορά τους Ανδρέα Περάκη και Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS) είχαν επίσης πολύ καλή παρουσία αφού με χρόνο 36.25.19 ήταν 9οι στη γενική κατάταξη και 2οι στη C4. Το έμπειρο πλήρωμα κέρδισε μάλιστα τρεις ειδικές διαδρομές στη C4 καθώς και την power stage ενώ ήθελαν έναν αγώνα για να αναδειχτούν Κυπελλούχοι στην κατηγορία τους!
Δυστυχώς, το πλήρωμα των Μιχάλη Ανταλουδάκη και Νίκου Πλουμή εγκατέλειψε στην 5η ειδική διαδρομή από μηχανική βλάβη.

Η κυριαρχία Αναπολιωτάκη-Τσιούκα

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει το drive.gr, στις ειδικές διαδρομές “Πλατανάκι” και “Λουκίσια”, τα πληρώματα επεφύλασσαν ορισμένες συγκλονιστικές επιδόσεις. Το πρόγραμμα περιελάβανε τρεις επαναλήψεις των δύο αυτών ειδικών, όμως το πρώτο πέρασμα από τα Λουκίσια μετατράπηκε από την οργάνωση σε απλή διαδρομή, λόγω της ανάγκης μεταφοράς στο νοσοκομείο ενός κατοίκου της περιοχής που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας.
Οι Αναπωλιοτάκης-Τσιούκας είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την ΕΔ “Λουκίσια 1”, κι έτσι και τυπικά πέτυχαν τον πρώτο χρόνο και στις έξι ειδικές. Στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής πήραν το προβάδισμα στη Γενική από τους Αλυγιζάκη-Αμαξόπουλο (Mitsibishi Lancer EvoIX), οι οποίοι είχαν το προηγούμενο βράδυ κερδίσει τη νυχτερινή Υπερειδική.
Οι πρώτοι αύξησαν σταδιακά το προβάδισμά τους στο μισό λεπτό μέχρι το τέλος, πριν οι δεύτεροι - που σημείωναν απαρέγκλιτα τον δεύτερο χρόνο στις Ειδικές του βουνού - κερδίσουν και τη δεύτερη Υπερειδική, που έκλεισε τον αγώνα το απόγευμα της Κυριακής. Οι Αλυγιζάκης-Αμαξόπουλος κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία C2.
Πίσω τους, στη μάχη της κατηγορίας C3, οι Πλάγος-Ρέντης με το κόκκινο Honda Civic Type R με σταθερούς τρίτους χρόνους Γενικής έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους, και επαναλαμβάνοντας τις σπουδαίες περσινές τους επιδόσεις στο τότε Ράλι Ευβοϊκού αύξαναν σταδιακά τη διαφορά τους από τους δεύτερους στην κατηγορία, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη (Peugeot S16 Base).
Οι έτεροι πρωταγωνιστές του Πρωταθλήματος, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, έκλεισαν την πεντάδα, ενώ πολύ καλή ήταν η επίδοση των Σταματόπουλου-Δρίτσα (Peugeot 106 S16) που μπήκαν στην εξάδα κερδίζοντας και την κατηγορία C5. Οι Ντέκας-Χειλάκης (Citroen Saxo VTS) είχαν σταθερά όλη την ημέρα και μέχρι τέλους, το προβάδισμα στη C4, ενώ στη δεκάδα μπήκαν και οι ταχύτατοι νικητές της C6 Μπενούκας-Λαμπράκης (Peugeot 106 S16).

Σχόλια