Μηχανοκίνητα

Στην pole position o Μπότας

Η Mercedes δείχνει τη δύναμή της, πιάνει τις πρώτες δύο θέσεις εκκίνησης και ετοιμάζεται για άλλη μια νίκη στην Ισπανία. ..

Η κυριαρχία της Mercedes στην «υβριδική τούρμπο εποχή» είναι δεδομένη όμως το 2019 ακόμη και οι ίδιοι, δεν πιστεύουν σε αυτά που κάνουν. Τέσσερις αγώνες, τέσσερα 1-2 στον τερματισμό και στον πέμπτο αγώνα της χρονιάς, κάνουν ακόμη ένα 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές, με αποτέλεσμα να έχουν ξεκάθαρο προβάδισμα στον αγώνα της Κυριακής! Με βάση τη σταθερότητα των οδηγών, την αξιοπιστία των μονοθεσίων και τον καλό σχεδιασμό στρατηγικής που παραδοσιακά κάνει η ομάδα, θα είναι πολύ δύσκολο να χάσουν τη νίκη και πολύ πιθανό να γράψουν ακόμη ένα 1-2.
Στα των κατατακτήριων, ο Βαλτέρι Μπότας φαινόταν από την αρχή πολύ δυνατός. Στο Q3 έθεσε από νωρίς ένα χρόνο που ήταν δύσκολος στόχος για τους άλλους οδηγούς και τελικά όντως, κανείς δεν κατάφερε να τον περάσει. Ο teammate του έκανε κάποιες προσπάθειες, χωρίς αποτέλεσμα, το ίδιο και οι δύο Ferrari που έδειχναν να απέχουν από τον κορυφαίο ρυθμό των δύο Mercedes.

Ο Μπότας δεν βελτίωσε στο τέλος, δεν χρειάστηκε κιόλας, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ που προσπαθούσε να ρίξει το χρόνο του απέτυχε με αποτέλεσμα να περιοριστεί στην πέμπτη θέση, πίσω από τις Mercedes, τον Φέτελ που ήρθε τρίτος και τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τις προσπάθειές του στο τέλος όμως όταν κατέβηκε από το μονοθέσιο φάνηκε απογοητευμένος με το αποτέλεσμα.

Ίσως όχι τόσο που δεν πήρε την pole position, γιατί φαινόταν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά ότι δεν είχαν την απαραίτητη ταχύτητα για να το κάνουν, αλλά πιο πολύ επειδή η Mercedes είχε ακόμη ένα 1-2. Ο Σαρλ Λεκλέρ πάντως ήταν ακόμη πιο απογοητευμένος και σχεδόν «έτρεξε» να γυρίσει στο γκαράζ της ομάδας. Στην έκτη θέση ήταν ο Πιέρ Γκασλί, έβδομος ο Ρομέν Γκροζάν, όγδοος ο Κέβιν Μάγκνουσεν, ένατος ο Ντανιίλ Κβιάτ και δέκατος ο Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Πηγή: gazzeta.gr

Σχόλια