Έδειξαν τις διαθέσεις τους για το Πανελλήνιο Αναπολιωτάκης- Τσιούκας

Σπορ
Έδειξαν τις διαθέσεις τους για το Πανελλήνιο Αναπολιωτάκης- Τσιούκας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντυπωσιακοί στο 2ο σκέλος του 41ου Η&Κ Ράλλυ Κρήτης με το Ford Fiesta R5 οι πρωταθλητές Ελλάδας…

Στην ιστορία πέρασε το 41o Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης, με το οποίο άνοιξε η “αυλαία” του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ασφάλτου. Για μια ακόμη χρονιά, ο τίτλος κατέληξε στο έμπειρο πλήρωμα των Γιώργου Αναπολιωτάκη-Θανάση Τσιούκα, που με το καινούργιο και εντυπωσιακό Ford Fiesta R5 και χρόνο 40.21.42 έκοψαν πρώτοι το νήμα, επιβεβαιώνοντας τον χαρακτηρισμό του φαβορί! 

Οι περυσινοί πρωταθλητές Ελλάδος μπορεί να ξεκίνησαν από την 3η θέση της γενικής κατάταξης το δεύτερος σκέλος του αγώνα, ωστόσο ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι χθες Κυριακή, επικρατώντας και στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές σε Ποταμιές και Καστέλι. Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Αλυγιζάκης Λευτέρης-Χατζηδάκης Μιχάλης (Mitsubishi Lancer EVO9) με χρόνο 41.03.96, ενώ το βάθρο συμπληρώνουν οι νικητές της F2, Γιάννης Δαμιανάκης-Δημήτρης Δαμιανάκης, (Reugeot 205 GTI) με χρόνο 41.52.73.

«Ήταν λίγο δύσκολος αγώνας, με λανθασμένη αρχικά επιλογή στα ελαστικά, γι’ αυτό και βρεθήκαμε πολύ πίσω. Το αυτοκίνητο το είχαμε οδηγήσει μόλις 5 χλμ. Στην πορεία όμως κάναμε σωστή επιλογή στα ελαστικά, βρήκαμε σιγά-σιγά και το αυτοκίνητο, το οποίο είναι πάρα πολύ ωραίο και με πολλές δυνατότητες, και κατακτήσαμε μια άνετη νίκη», τόνισε στη “Νέα Κρήτη” ο Γιώργος Αναπολιωτάκης, ενώ ο συνοδηγός του, Θανάσης Τσιούκας πρόσθεσε: «Ο αγώνας ήταν δύσκολος. Πάντα στόχος όλων των πληρωμάτων είναι η νίκη... Εμείς πρέπει να μάθουμε το αυτοκίνητο, ώστε να παρουσιαστούμε δυνατοί και στο Πανελλήνιο».

Τη ράμπα της εκκίνησης πέρασαν προχθές Σάββατο τα 26 από τα 28 πληρώματα που είχαν δηλώσει συμμετοχή, με τον βροχερό καιρό να παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της πρώτη ημέρας, υποχρεώνοντας μάλιστα και τέσσερα πληρώματα σε εγκατάλειψη. Μετά τις τρεις πρώτες Ειδικές στη διαδρομή Μάλια-Κράσι (η τελευταία ήταν βραδινή), το πρώτο σκέλος έκλεισε με πρώτους τους Δαμιανάκη Γιάννη και Δημήτρη, τους Περάκη-Κουρουγκιαούρη να ακολουθούν, ενώ τρίτοι ήταν οι Αναπολιωτάκης-Τσιούκας.

Τη 2η ημέρα, ωστόσο, οι πρωταθλητές Ελλάδας δεν είχαν πρόβλημα, κυριάρχησαν και στις τέσσερις Ειδικές σε Ποταμιές και Καστέλι, με τη 2η και την 3η θέση να εναλλάσσονται.

«Δεν έχω οδηγήσει κάτι πιο γλιστερό στη ζωή μου. Είχαμε μια πολύ γρήγορη Ειδική με βροχή και με λάστιχα για στεγνό οδόστρωμα... Γι’ αυτό και οι διαφορές ανακάτεψαν τον αγώνα. Εμείς κάναμε έναν συνετό αγώνα, δεν πιέσαμε όταν γλιστρούσε... Τη 2η ημέρα μαζέψαμε ό,τι έπρεπε και είμαστε στη θέση που μας αρμόζει», δήλωσε ο Λευτέρης Αλυγιζάκης, ενώ ο συνοδηγός του Μιχάλης Χατζηδάκης συμπλήρωσε: «Ήταν ωραίος αγώνας, είχε κάτι από μαγεία των Ράλλυ που βλέπεις μια επιλογή να σου βγαίνει και άλλη όχι... Ήταν ένας ξεχωριστός αγώνας με ενδιαφέρον».

Στην κατηγορία C6 πρώτοι ήταν οι Ανταλουδάκης Μιχάλης-Πλουμής Νίκος (Reugeot 106 S 16) με χρόνο 42.47.07, ενώ ακολούθησαν οι Σταματάκης Στράτος-Πουλάκης Γιώργος (Peugeot 106 Rallye) με χρόνο 49.44.51. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Πουλάκης Μιχάλης-Μπανταλάκης Μιχάλης (Toyota Yaris) με 49.59.31.

Στην C5, στην πρώτη θέση τερμάτισαν οι Νικολιδάκης Γιάννης-Πετούσης Μάνος (Reugeot 106 S 16) και χρόνο 43.09.63, 2οι ήταν οι Δήμου Γιώργος-Αποστολάκης Αντώνης (VW Polo 16V) με χρόνο 45.48.16, και 3οι οι Ιωαννίδης Γιώργος-Παπανδρέου Παντελής (Citroen AX GT) με 45.51.64.

Στην κατηγορία C4, πρώτοι αναδείχτηκαν οι Δαμιανάκης Γιάννης-Δημήτρης (Peugeot 205 Rallye 1.6) με χρόνο 41.52.73, 2οι τερμάτισαν οι Νηστικάκης Μανόλης και Στάθης (Citroen Saxo VTS) με χρόνο 42.57.49 και 3οι οι Ζεϊμπεκάκης Σταύρος-Ζερβάκης Μιχάλης (Peugeot 106 S 16) με χρόνο 44.56.67.

Στην C3, πρώτοι τερμάτισαν οι Φραντζεσκάκης Δημήτρης-Κλαριδόπουλος Φραγκίσκος (Ford Fiesta ST) με χρόνο 42.57.83, 2οι οι Καραθανάσης Θανάσης και Βασίλης (Honda Civic Type R) με χρόνο 47.43.11, και 3οι οι Γομπάκης Λευτέρης και Στέφανος (Honda Civic Type R) με χρόνο 57.42.56.

«Ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες και ήθελε πολλή σκέψη. Ήταν ένας περίεργος αγώνας, όμως όλα πήγαν καλά. Να ευχαριστήσουμε τους φορείς που μας βοήθησαν», είπε ο Γιάννης Δαμιανάκης, ενώ ο Δημήτρης Δαμιανάκης τόνισε: «Είμαστε ικανοποιημένο, γιατί βγήκε το ρίσκο των ελαστικών. Αποκτήσαμε μια διαφορά την πρώτη ημέρα και καταφέραμε να πάρουμε την 3η θέση».

Μετά το τέλος των αγώνων ακολούθησαν οι απονομές των κυπέλλων στην πλατεία Ελευθερίας, με τον πρόεδρο του Αθλητικού Ομίλου Μιχάλη Πουλάκη να δηλώνει ικανοποιημένος από την έκβαση της διοργάνωσης: «Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας, με εναλλαγές στις πρώτες θέσεις, με λάθος επιλογές ελαστικών λόγω των καιρικών συνθηκών, όμως τελικά... μπήκε ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Είναι σημαντικό ότι έφτασαν τα πληρώματα στη ράμπα, παρότι υπήρξαν και απώλειες, όμως συμβαίνουν αυτά στους αγώνες. Ένα μεγάλο μπράβο στην οργάνωση και τους ανθρώπους που ανέβηκαν στο βουνό παρά τις αντίξοες συνθήκες. Υπερέβησαν εαυτόν και ήρθε ο αγώνας εις πέρας».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News