Μηχανοκίνητα

Πλουσιότερος σε εμπειρίες ο Αλυγιζάκης μετά τη συμμετοχή του στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ένα ακόμη EKO Ράλλυ Ακρόπολις, το τρίτο συνεχόμενο, κατέγραψε στο ενεργητικό του ο Λευτέρης Αλυγιζάκης, που με συνοδηγό αυτή τη φορά τον έμπειρο Πατρινό Σπύρο Μπαρδάκη κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα και μάλιστα στην 5η θέση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος! Μάλιστα, αν δεν υπήρχαν οι ατυχίες των δύο πρώτων ημερών, η τελική κατάταξη για τον Ρεθυμνιώτη οδηγό και τον συνοδηγό του θα ήταν ακόμη υψηλότερη...

«Ήταν το τρίτο συνεχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν μία ακόμη σούπερ εμπειρία και τη χάρηκα πολύ», τόνισε στο neakriti.gr ο Λευτέρης Αλυγιζάκης, εξηγώντας πως η ατυχία που είχαν με το λάστιχο μόλις στα 5 πρώτα χιλιόμετρα της πρώτης ημέρας, στη Θήβα, και το γεγονός ότι χρειάστηκε να σταματήσουν στην ειδική για να το αλλάξουν, προκειμένου να μη ρισκάρουν εγκατάλειψη, τους υποχρέωσε να χάσουν επτά πολύτιμα λεπτά. Αν δεν υπήρχε αυτή η άτυχη στιγμή τότε θα μπορούσαμε να μιλάμε για 2η ή 3η θέση...

Και τη 2η ημέρα, όμως, υπήρξε πρόβλημα με την αντλία των διαφορικών, όμως ούτε και αυτή τη φορά πτοήθηκε ο έμπειρος οδηγός. «Έτσι είναι το “Ακρόπολις”. Μπορεί να χάλασε λίγο η διάθεσή μου από τα προβλήματα των δύο πρώτων ημερών, όμως δεν πτοήθηκα και συνεχίσαμε. Ευτυχώς η Κυριακή ήταν απροβλημάτιστη και στόχος μας ήταν να “πιάσουμε” δύο αυτοκίνητα που ήταν στο εύρος του ενός λεπτού».

Ο αυξημένος βαθμός δυσκολίας, πάντως, του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και οι σκληρές διαδρομές του έγιναν αντικείμενο αναφοράς από την πλειονότητα των ξένων πληρωμάτων. Ο τερματισμός λοιπόν από μόνος του αποτελεί σημαντική επιτυχία.

Επιπλέον κάποιες προσωπικές υποχρεώσεις δεν επέτρεψαν στον Μιχάλη Χατζηδάκη να βρεθεί στο πλευρό του Λευτέρη Αλυγιζάκη, γι’ αυτό και μόλις την περασμένη Δευτέρα βρέθηκε με τον Σπύρο Μπαρδάκη και προσπάθησαν να “δέσουν” ως πλήρωμα. «Με τον Σπύρο κάναμε μαζί μια εβδομάδα δοκιμές και προσπαθήσαμε να “δέσουμε”. Πήγαμε πολύ καλά, όμως θέλει χρόνο για να μάθει ο ένας τον άλλο. Δεν είναι Ράλλυ Κρήτης που ξέρεις τις ειδικές. Στο “Ακρόπολις” ο συνοδηγός παίζει καθοριστικό ρόλο. Είναι το Α και το Ω...».

Ο Λευτέρης Αλυγιζάκης μπορεί να είχε να λάβει μέρος σε χωμάτινο αγώνα από το περυσινό Ράλλυ Ακρόπολις, ωστόσο η εμπειρία που έχει αποκομίσει χρόνο με τον χρόνο τον οδήγησε σε αυτή την ανταγωνιστική παρουσία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ωστόσο, όπως τονίζει δεν έλειψαν και κάποιες παραλείψεις από τους διοργανωτές ενώ κάνοντας μία αντιπαραβολή με το πρόσφατο Ράλλυ Κρήτης που οργανώθηκε σε πολύ υψηλό επίπεδο από τον ΑΟΚ, ο Ρεθυμνιώτης οδηγός τονίζει: «Από το 2016 έχω πει ότι το Ράλλυ Κρήτης είναι ο πιο καλά οργανωμένος αγώνας. Εκτός από το οργανωτικό κομμάτι, είναι και ο σεβασμός που δείχνει ο ΑΟΚ στα πληρώματα. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά αλλού στην Ελλάδα».
Ο Αλυγιζάκης αναφέρθηκε και στην ανοδική πορεία των κρητικών πληρωμάτων, κάτι που επιβεβαιώνεται από την παρουσία τους σε πανελλήνιο επίπεδο, κάνοντας λόγο για τον «αχτύπητο Αναπολιωτάκη, τους ανταγωνιστικούς Κτιστάκη και Νικολιδάκη, αλλά και όχι μόνο...».


Δεν κάνει άλλο αγώνα φέτος...

Ο Λευτέρης Αλυγιζάκης πάντως δεν κρύβει και την πικρία του για το γεγονός ότι οι ιθύνοντες αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, χωμάτινο και ασφάλτου... «Με το να γίνονται δύο διαφορετικά πρωταθλήματα και να μην συναθροίζεται το ασφάλτινο και το χωμάτινο Ράλλυ, κάποιοι θα βγουν εκτός... Ένας από αυτούς είμαι και εγώ. Δε νομίζω ότι θα κάνω άλλο αγώνα φέτος. Κατάφερα για το “Ακρόπολις” να βρω χορηγό, όμως όχι και για το Πανελλήνιο. Δεν αδικώ τους ανθρώπους, αφού στο Ράλλυ “Κένταυρος”, που θα γίνει σε λίγο στο Βόλο, μέχρι στιγμής υπάρχουν 10 συμμετοχές και οι 5 είναι από την Κρήτη... Δυστυχώς με όλα αυτά δε στηρίζεται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα».

Ο έμπειρος οδηγός μέσω του neakriti.gr θέλησε να ευχαριστήσει τους Γιώργο Περουλάκη, Γιάννη Νικολιδάκη και Μανόλη Κυργιανιτάκη που βρέθηκαν στο “Ακρόπολις” για να τον παρακολουθήσουν, αλλά και τους χορηγούς του, που στήριξαν αυτή του την προσπάθεια. Ο λόγος για τα λιπαντικά “Total” και τον αντιπρόσωπό τους στην Κρήτη Νίκο Προβιά, την “ANYSMA” και το Πρατήριο Υγρών Καυσίμων του Σήφη Παπαδάκη.

Σχόλια