Μηχανοκίνητα

Αρνείται ότι είχε εντολές ο Φέτελ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αρνήθηκε ότι είχε εντολές από τη Ferrari και πως ήταν προσχεδιασμένη η νίκη του. Βολφ: «Δεν ήταν ενορχηστρωμένη».

Πολύς... ντόρος για τη στρατηγική της Ferrari στο Γκραν Πρι του Μονακό έγινε, μετά το πρώτο πιτ στοπ, λόγω του γεγονότος ότι η Scuderia έβαλε πιο νωρίς στα πιτς τον Κίμι Ραϊκόνεν, ώστε να περάσει μπροστά ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Αρκετοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο για προσχεδιασμένη νίκη του Γερμανού, όμως ο ίδιος διέψευσε κάτι τέτοιο και αρνήθηκε πως είχε παρόμοιες εντολές.

«Μιλήσαμε για τον αγώνα πριν την εκκίνηση και ήταν ξεκάθαρο ότι είχαμε προτεραιότητα την πρωτιά και πως αν είχα την επιλογή να πάω πρώτος, θα γινόταν. Είναι από τις σπάνιες φορές που το ''overcut'' (να κάνεις πιτ στοπ μετά από αντίπαλο) είναι θετικό. Αν είσαι μπροστά, έχεις προτεραιότητα στο πρώτο πιτ στοπ. Αυτό λειτούργησε καλά για μένα», είπε, αρχικά, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής.

«Δεν υπάρχει λόγος να πω ψέματα, είμαι πολύ χαρούμενος. Όμως, καταλαβαίνω ότι ο Κίμι δεν είναι εντελώς χαρούμενος. Για μένα η στρατηγική σήμαινε ότι θα έμενα μπροστά από τον Βαλτέρι (Μπότας) και θα πλησίαζα τον Κίμι. Εξεπλάγην, όταν βγήκα μπροστά του. Οδήγησε καλά στο πρώτο κομμάτι, αλλά όταν παίρνεις το μήνυμα να μπεις μέσα, κάνεις το πιτ στοπ και μετά πιέζεις», πρόσθεσε.

Από τη μεριά του, ούτε ο Τότο Βολφ θεωρεί ότι ήταν προμελετημένο κάτι τέτοιο και πως στη Scuderia δεν το είχαν προβλέψει ότι θα συμβεί. «Δεν ήταν ξεκάθαρο πώς θα λειτουργούσαν τα ελαστικά. Έπρεπε να κάνουν πιτ στοπ σ' έναν από τους δύο οδηγούς και να τον βάλουν στην πολύ μαλακή γόμα.

Δεν είναι αρκετά γρήγορη και ο Σεμπάστιαν (Φέτελ) έκανε μερικούς γύρους με τη χρησιμοποιημένη πάρα πολύ μαλακή, που του έδωσε την ευκαιρία έναντι του Κίμι. Δε νομίζω ότι το πρόβλεψαν. Είναι το κατάλληλο αποτέλεσμα για την ομάδα και για το πρωτάθλημα οδηγών, όμως δε νομίζω ότι ήταν ενορχηστρωμένη (η νίκη του Φέτελ).

Επέστρεψαν εκεί που ήμασταν τις μέρες που κάνε το 1-2. Άξιζαν τη νίκη και από συγχαρητήρια από την πλευρά μας», ανέφερε το αφεντικό της Mercedes. Όπως και να έχει, πάντως, ο Φέτελ πήρε διαφορά 25 βαθμών στο πρωτάθλημα έναντι του Χάμιλτον και η Ferrari απέκτησε προβάδισμα 17 πόντων από τα «ασημί βέλη».

Πηγή: gazzetta.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια