default-image

Opel Adam Rocks 1.0 ECOTEC DIT 115 PS

Σπορ
Opel Adam Rocks 1.0 ECOTEC DIT 115 PS

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι από τις λίγες φορές που ένα νέο αυτοκίνητο τολμά να διαφοροποιείται σε όλα τα επίπεδα. Η Opel, διαβλέποντας ότι ανάμεσα σε ένα κοινό που διψά για κάτι διαφορετικό μπορεί να έχει καλές πωλήσεις, εμπλούτισε την γκάμα των Adam με ένα αυτοκίνητο μοναδικό. To Adam Rocks.

Ενα αυτοκίνητο πόλης, με τρίθυρο -αποκλειστικά αμάξωμα-, με φιλοσοφία και χαρακτήρα crossover και με οροφή υφασμάτινη και ηλεκτρικά ανοιγόμενη, κάτι-σαν-τάργκα. Επιπλέον στα χνάρια του... πρωτόπλαστου, απλού Adam δύναται να αποκτήσει ιδιαίτερο χαρακτήρα μέσα από μια πλειάδα χρωματισμών, ζαντών, διακοσμητικών, υφασμάτινων επενδύσεων και χρωμάτων στην καμπίνα.

Να 'μαστε λοιπόν με το χρυσαφί Rocks που μέσα-έξω σου προκαλεί αρχικά μια... ματζόρε αίσθηση. Είναι σαν παιχνίδι σε εμφάνιση, αλλά το πιο ωραίο είναι ότι οδηγείται κι έτσι.

Κατ' αρχάς να αναφέρουμε ότι το πάτωμα είναι στιβαρό, υπερυψωμένο, για να δεχθεί τους θηριώδεις -για την κατηγορία- τροχούς των 18 ιντσών (με ελαστικά 225/35-R18). Εχει φροντισμένη ρύθμιση αναρτήσεων και τιμονιού, γι' αυτό το κάτι παραπάνω σε κίνηση στο χώμα κι επιπλέον έναν νέο κινητήρα-διαμάντι (θα το λέμε συνεχώς από εδώ και πέρα). Είναι τρικύλινδρος υπερτφοδοτούμενος στο ένα λίτρο κυβισμού, εξαιρετικά αθόρυβος για τα δεδομένα της κατηγορίας χάρη στη χρήση αντικραδασμικού άξονα (πρώτη φορά ενσωματώνεται μια τέτοια λύση σε τόσο μικρό κινητήρα) και με 115 ίππους και 170 Nm ροπής «κοιτά στα μάτια» ατμοσφαιρικούς κινητήρες πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.

Στο δρόμο, το Adam σε κάνει κατ' αρχάς να νιώσεις πολύ όμορφα, μόνο και μόνο λόγω σχεδίασης και «ατμόσφαιρας» καμπίνας. ΟΚ, δεν μιλάμε για χώρους... Astra, αλλά δύο ενήλικες και δύο παιδιά θα βρουν σίγουρα τη «βολή» τους.

Το ταμπλό είναι φωτεινό, έχει καλή εργονομία και επιπλέον το «πασπαρτού» αξεσουάρ IntelliLink που παίζει μουσική, μας συνδέει με το κινητό μας, μας δείχνει τον δρόμο (και μάλιστα μέσω το app BrinGo που έχουμε εγκαταστήσει πριν στο smartphone μας) και πολλά άλλα.

Οδηγικά νιώθεις το βαρύ -ελέω τροχών- τιμόνι, αλλά και μια αίσθηση ότι μπορείς να αγνοείς τις λακκούβες (είπαμε, crossover). Μάλιστα, ακόμα και η υποψία έλλειψης άνεσης και κάποιων κραδασμών που είχαμε εντοπίσει στην πρώτη μας οδηγική επαφή στη μακρινή Λετονία εδώ δεν υφίστανται, καθώς τώρα είχαμε αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής σε αντίθεση με τα προπαραγωγής Rocks της χώρας της Βαλτικής.

Εκτός δρόμου μην πάτε. Μπορείτε όμως να κινηθείτε εντός οποιουδήποτε χωματόδρομου με σιγουριά και ασφάλεια και με 14 εκατοστά απόστασης πατώματος από το έδαφος. Εντός εθνικού οδικού δικτύου έχετε περισσή δύναμη κι ένα άριστο σε αίσθηση και κλιμάκωση 6άρι, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για υψηλές ταχύτητες και ασφαλή προσπεράσματα, αν και η υφασμάτινη οροφή θα προσθέσει κάποια παραπάνω decibel θορύβου. Τίποτα όμως οδηγικά «ορθόδοξο» δεν επιβαρύνει την κατανάλωση, απόδειξη ότι ο νέος κινητήρας δεν είναι μόνο αθόρυβος αλλά και οικονομικός.

Αυτό είναι το Adam Rocks. Πρακτικό, φωτεινό, «αλέγκρο» εντός πάσης φύσεως δρόμου, συνδεδεμένο μονίμως με τη σύγχρονη μηχανολογία και τεχνολογία. Με προσόντα τον πλούσιο εξοπλισμό, την πρακτικότητα της φύσης του και τη μοναδικότητα του χαρακτήρα του, είναι μια θαυμάσια λύση για κάθε λογής trend-setter, με κάποια οικονομική επιφάνεια βεβαίως...

Πηγή: caranddriver.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News