default-image

Η αντεπίθεση της Toyota άρχισε στη Γενεύη

Σπορ
Η αντεπίθεση της Toyota άρχισε στη Γενεύη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ιαπωνικός κολοσσός επανέρχεται δυναμικά στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες. Οι αριθμοί φέρνουν την Toyota στην πρώτη θέση της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων, όμως για την απαιτητική αγορά της Ευρώπης υπήρχαν ορισμένα αδύναμα σημεία.

Ένα από αυτά η απουσία μικρού κυβισμού κινητήρων για το μικρομεσαίο της μοντέλο, το Auris, κάτι που διαθέτουν εδώ και χρόνια οι κύριοι ανταγωνιστές της ιαπωνικής μάρκας. Η Ford με τον 1.0 EcoBoost και η Volkswagen με τον 1.2 TSI.

Με το λανσάριμα όμως του νέου 1.2 turbo απόδοσης 116 PS, αλλά και τις επεμβάσεις στην εμφάνισή του, το Auris αποκτά νέα δυναμική. Ο βενζινοκινητήρας μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εμφανίζει μέγιστη ροπή 18,9 kgm από τις 1.500 έως τις 4.000 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,7 lt/100 km (109 g/km). Με το προαιρετικό κιβώτιο CVT η κατανάλωση υποχωρεί στα 4,6 lt/100 km (106 g/km). Το Auris 1.2 ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 10,1 sec και επιταχύνει μέχρι τα 200 km/h.

Πηγή: protothema.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News