ΟΦΗ

ΟΦΗ: Πού πάει το... λεωφορείο;

Με το νέο πούλμαν της ομάδας του ΟΦΗ και το διαγωνισμό για τα ομιλίτικα σλόγαν, η ΠΑΕ ανοίγει μαζί με άλλες κινήσεις μια νέα εποχή στις σχέσεις με τους φιλάθλους... Η δήλωση του Μηνά Λυσσάνδρου

Το νέο πούλμαν που έρχεται για την ΠΑΕ ΟΦΗ, μπορεί να οδηγήσει  σε νέους δρόμους τη σχέση με τον φίλαθλο κόσμο της κρητικής ομάδας. Η επιλογή της διοίκησης να δώσει την ευκαιρία στους φιλάθλους του ΟΦΗ να συμμετάσχουν ενεργά στη διαδικασία, επιλέγοντας τα δύο …ομιλίτικα slogan που θα αναγράφονται στην κάθε εξωτερική πλευρά του, είναι μια κίνηση που αξίζει της προσοχής.


Είναι η δεύτερη τον τελευταίο καιρό που μιλά καθαρά για "άνοιγμα" της ΠΑΕ στον φίλαθλο κόσμο, αν συνδυασθεί και με την Ακαδημία του ΟΦΗ στην Αθήνα, που σίγουρα δεν στοχεύει μόνο στα ταλέντα, αλλά και στους Κρητικούς κάτοικους της Αττικής.


Ο CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνάς Λυσάνδρου είχε προϊδεάσει ξεκάθαρα προς αυτή την κατεύθυνση, όταν τον είχαμε ρωτήσει σχετικά στο ετήσιο τραπέζι του στους δημοσιογράφους, δεχόμενος ότι η αλληλεπίδραση της κρητικής ΠΑΕ με τον φίλαθλο κόσμο, δεν ήταν ανεπτυγμένη ως τώρα στον βαθμό που θα άξιζε, κάνοντας λόγο για περιορισμένη εξωστρέφεια εκ μέρους της.
«Είναι σημαντικό να έχεις στρατηγική» είχε πει, «αλλά αν είναι λάθος, πρέπει να έχεις την αντίληψη να το καταλάβεις και να στρίψεις το τιμόνι...».

Τη νέα αυτή πολιτική που κινείται σε θετικές κατευθύνσεις, αναμένεται να την δούμε να ασκείται σταδιακά και σε άλλους πολλούς τομείς, ικανές να εκφράζουν την κοινωνική σύνδεση της ομάδας. Είναι σίγουρο ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες κινήσεις με δυναμικό χαρακτήρα, φυσικά και στα προγράμματα (ήδη πρέπει να τα επεξεργάζονται), για μια περίοδο ακρίβειας και οικονομικών δυσκολιών στα νοικοκυριά…

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια