ΟΦΗ

«Σάρωσε» ο ΟΦΗ: Έξι βραβεία με… πέντε συμμετοχές!

Στην εκδήλωση για τα Sport Marketing Awards 2020

Ο ΟΦΗ αναδείχθηκε κορυφαίο αθλητικό club, με τα πέντε βραβεία που κατέκτησε στα Sports Marketing Awards 2020 και έτσι έβαλε στις αποσκευές του και ένα… 6ο!

Η αντιπροσωπεία της ομάδας του Ηρακλείου παρέλαβε τα βραβεία στην εκδήλωση που έγινε χθες και το παρών έδωσαν ο αντιπρόεδρος, Ηλίας Πουρσανίδης, ο εμπορικός διευθυντής, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης μαζί με το Νόντα Καργάκη από το τμήμα μάρκετινγκ της ΠΑΕ και ο διευθυντής επικοινωνίας, Μανόλης Βογιατζάκης.

Πρόκειται για μια διάκριση, που έρχεται από την συμμετοχή σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες, με δράσεις που ανέπτυξε η κρητική ΠΑΕ τον προηγούμενο χρόνο.

Η ενημέρωση από την ομάδα του Ηρακλείου:

Πέντε συμμετοχές, έξι βραβεία για την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925! Γίνεται; Όλα γίνονται, με την ομάδα μας να ψηφίζεται ως το κορυφαίο αθλητικό Club της χώρας, λόγω των πέντε βραβείων που κατέκτησε στα Sports Marketing Awards 2020!

PLATINUM στην κατηγορία “Best Sports Events” για τη δράση: “Ο Άγιος Βασίλης είναι… ΟΦΗ”, η οποία αφορά στην επίσκεψη στο Ειδικό σχολείου Ηρακλείου, με τους ποδοσφαιριστές και τους προπονητές να είναι ντυμένοι «Άη Βασίληδες», με σκοπό να κάνουν έκπληξη και να μοιράσουν δώρα στα παιδιά.

GOLD στην κατηγορία “Best in Sports Marketing – Retail Brands“, για το βίντεο: “Η καραντίνα των Κρητικών”, που έγινε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, λόγω Covid-19, στο οποίο πρωταγωνιστούν επτά Κρητικοί ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, με διαλόγους στην κρητική διάλεκτο και το μήνυμα “Μένουμε Σπίτι”.

GOLD στην κατηγορία “Best Content for Sports” για την ενέργεια: “Ασφαλής πορεία”, που έγινε σε συνεργασία με την Avis, για τη σωστή οδηγική συμπεριφορά. Ο Γιώργος Σίμος και ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, έστειλαν μήνυμα μέσω βίντεο στους οδηγούς για την σωστή οδηγική συμπεριφορά, ενώ μοίρασαν και σχετικά φυλλάδια σε κεντρικούς δρόμους του Ηρακλείου.

GOLD στην κατηγορία “Best Strategy for Customer Loyalty“, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, για την πιστωτική κάρτα “OFI FC Visa”.

BRONZE στην κατηγορία “Best in Sports Marketing” για την καμπάνια: “Είμαστε όλοι στην ίδια ομάδα”, για την ενημέρωση και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, η οποία διήρκησε όλο τον μήνα Οκτώβριο του 2019.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια