Αθλητισμός

Σε ΕΠΟ, Ενώσεις και Πολιτεία το χορηγικό πρόγραμμα της ΕΠΣΗ

Η ΕΠΣ Ηρακλείου συνεχίζει τις ενέργειες που έχουν ξεκινήσει από το παρελθόν, αναζητώντας οικονομικές ανάσες για το ερασιτεχνικό ποδόφαιρο

Το χορηγικό πρόγραμμα που από το 2009 έχει εκπονήσει ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου εστάλη σήμερα στο Δ. Σ. της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας και κοινοποιήθηκε στις Ενώσεις όλης της χώρας, στον υφυπουργό Αθλητισμού, τον Γ. Γ. Αθλητισμού, την SUPER LEAGUE και την FOOTBALL LEAGUE.

Η ΕΠΣ Ηρακλείου επανέρχεται σε αυτό το ζήτημα, συνεχίζοντας τις ενέργειες που έχουν ξεκινήσει από το παρελθόν,  έχοντας ξαναστείλει το χορηγικό πρόγραμμα υπόψιν προηγούμενων διοίκησεων ΕΠΟ. Αναλυτικά:
 

ΠΡΟΣ

Ε.Ε. ΕΠΟ

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ : 



ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
 

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
 

ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
 

SUPER LEAGUE 
 

FOOTBALL LEAGUE 

  


Κύριε πρόεδρε.....Αξιότιμα μέλη της Ε.Ε της ΕΠΟ        Εδώ και αρκετά χρόνια η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου έχει εκπονήσει ένα χορηγικό πρόγραμμα για την αναζωογόνηση του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου με απώτερο σκοπό και στόχο την οικονομική ενίσχυση των Ενώσεων των Ερασιτεχνικών σωματείων και του ερασιτέχνη παράγοντα αλλά και ενός ΠΡΟΤΥΠΟΥ ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
 

Κατ’  επανάληψη το χορηγικό αυτό πρόγραμμα το έχουμε θέσει από τον Δεκέμβριο του 2009 και στην συνέχεια σε όλες τις διοικήσεις της Ε.Π.Ο και στις Γενικές Συνελεύσεις της ΕΠΟ,  ζητώντας επίμονα την βοήθεια των εκάστοτε διοικήσεων την συζήτηση πάνω σε αυτήν την πρόταση και την βελτίωσή του και τέλος την εφαρμογή του.
 

Δυστυχώς με εξαίρεση δυο τρεις συσκέψεις που έγιναν  στα γραφεία της Ομοσπονδίας το φθινόπωρο του  2015 από μια επιτροπή που ο τότε Πρόεδρος κ. Γκιρτζίκης είχε συστήσει και που για άγνωστους για μας μέχρι σήμερα λόγους σταμάτησε. 
 

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ΕΝΩΣΕΙΣ σε όλη την χώρα είναι γνωστά και χρόνια.
 

  Οι ερασιτέχνες παράγοντες δίνουν ένα τιτάνιο καθημερινό αγώνα και ο αφανισμός ιστορικών σωματείων σε περιφέρειες όλης της Ελλάδας είναι πλέον συχνό φαινόμενο. Η πολιτεία , το Υφυπουργείο Αθλητισμού εδώ και 10 χρόνια έχει γυρίσει την πλάτη στον ερασιτέχνη παράγοντα και δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ από  την θεσμοθετημένη επιχορήγηση που μέχρι τότε έδινε  στα Ερασιτεχνικά σωματεία κάθε έτος . 
 

Ο οικονομικός βρόγχος σφίγγει όλο και περισσότερο γύρω από το λαιμό των Ενώσεων και των ερασιτεχνικών σωματείων και εμείς ως φορείς του ποδοσφαίρου είμαστε υποχρεωμένοι να προβληματιστούμε, να βρούμε λύσεις και να δώσουμε ανάσες. 
 

Το χορηγικό πρόγραμμα που έχει εκπονήσει η ΕΠΣΗ και ο πρόεδρος Νίκος Τζώρτζογλου από το 2009 με αποκλειστικά δικό του οικονομικό  κόστος,  είναι σε αυτή την κατεύθυνση.  
 

Το χορηγικό αυτό πρόγραμμα project το οποίο  σας επισυνάπτουμε και πάλι,  έχει να κάνει με την αξιοποίηση της δυναμικής του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, με το οποίο ασχολούνται εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι καθημερινά.   Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν περίπου 4.200 σωματεία που απασχολούν χιλιάδες ποδοσφαιριστές - προπονητές - διαιτητές  - παράγοντες - φιλάθλους που και σε ένα τεράστιο νούμερο που ίσως ξεπερνάει το 1.000.000 ανθρώπους συνολικά. 
 

Καθημερινά το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο δίνει ζωή σε εκατοντάδες γήπεδα ανά την επικράτεια, ενώ είναι εκατοντάδες  χιλιάδες τα νέα παιδιά που αγωνίζονται  στις Ακαδημίες των ερασιτεχνικών σωματείων της χώρας. 
 

Όλα αυτά τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν τον κύριο φορέα προώθησης, προβολής και διαφήμισης μεγάλων εταιριών, που μπορούν να φέρουν έσοδα στα ερασιτεχνικά σωματεία και τις Ενώσεις όλης της Ελλάδας. 
 

Δηλαδή μια εταιρεία (ΤΡΑΠΕΖΑ - ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ - ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ κ.τ.λ) έχει την δυνατότητα να διαφημιστεί μέσα από 4.200 ιστοσελίδες όλων των σωματείων της χώρας  που θα δημιουργήσει κάθε σωματείο και που θα είναι βάσει του προγράμματος,  το κόστος κατασκευής της ιστοσελίδας ΔΩΡΕΑΝ.
 

   Σε κάθε ιστοσελίδα θα υπάρχει πεδίο  NEWSLETTER το οποίο  ο  κάθε επισκέπτης θα καταχωρεί το EMAIL του για τυχόν ενημερώσεις της ομάδας και που ταυτόχρονα θα ενημερώνονται και οι χορηγοί. 
 

Οι χορηγοί θα διαφημίζονται  μέσα από χιλιάδες ταμπέλες που μπορούν να τοποθετηθούν στα 2.000 γήπεδα που τα τοπικά σωματεία αγωνίζονται. 
 

   Ακόμα μέσω μίας κεντρικής χορηγίας θα μπορούσε το λογότυπο της διαφημιζόμενης εταιρείας να υπάρχει  στις επίσημες εμφανίσεις, στο προπονητικό  υλικό, στις φόρμες, στα μπουφάν και γενικότερα σε όλο το  ενδυματολογικό υλικό όλων των ερασιτεχνικών σωματείων 4.200 που μεταφράζεται σε ένα τεράστιο εξαψήφιο αριθμό 300.000 έως και 500.000 μικρών και μεγάλων αθλητών .
 

Ακόμη ηχητικά μηνύματα της διαφημιζόμενης εταιρείας σε όλα τα γήπεδα και όπου αυτό είναι τεχνικά δυνατόν. 
 

Επίσης σε όλα τα επιστολόχαρτα – αλληλογραφία όλων των σωματείων και ενώσεων της χώρας. 
 

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο ένα μέρος όλων αυτών των προϊόντων που το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρό διαθέτει και που με την βοήθεια τα Ομοσπονδίας και των επιστημονικά  καταρτιζόμενων ανθρώπων στο θέμα ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ που εργάζονται στην Ομοσπονδία μπορεί να βελτιωθεί πολύ περισσότερο.
 

 

Θέλουμε ακόμα να τονίσουμε ότι ένας επιπλέον σκοπός  του προγράμματος είναι η απομάκρυνση των φαινομένων  βίας και η προβολή  του ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΕ αφού θα υπάρχει η ΡΗΤΡΑ ΒΙΑΣ σύμφωνα με την οποία δεν θα παίρνει χορηγία το ερασιτεχνικό σωματείο που δημιούργησε επεισόδια ενώ αντίθετα θα επιβραβεύονται σωματεία που παράγουν αθλητικές συμπεριφορές και αθλητικές συνειδήσεις με χρηματικά έπαθλα ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΕ…

 

Κύριε Πρόεδρε - αγαπητοί Συνάδελφοι
 

Η πολύχρονη φιλία μας με τους περισσότερους από σας αφενός και ιδιαίτερα με τον Φίλο Πρόεδρο κ.  Γραμμένο και αφετέρου το γεγονός ότι γνωρίζω την ευαισθησία που οι περισσότεροι από σας έχετε σε θέματα ερασιτεχνικού αθλητισμού και οι κοινοί αγώνες μας για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, μου δίνουν το δικαίωμα της ελπίδας ότι αυτό το χορηγικό πρόγραμμα θα το εξετάσετε με προσοχή και θα επιμεληθείτε  για την όσο το ταχύτερο βελτίωση και εφαρμογή του.
 

Οι Ενώσεις και Ερασιτεχνικά Σωματεία της χώρας δεν μπορούν να συνεχίσουν να τελούν υπό την αναγκαστική ομηρία των φορέων αλλά σε ορθολογικό προγραμματισμό σε κανόνες σύγχρονου MARKETING με κριτήρια, με κίνητρα, με όραμα , με συναίσθημα. 
 

Ως πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου, αλλά και σαν ΦΙΛΟΣ σας ζητώ να μελετήσετε με ευαισθησία αυτό το χορηγικό πρόγραμμα, που ουσιαστικά αποτελεί και την μοναδική πρόταση για να μπορούν να βρεθούν έσοδα για τις Ενώσεις, το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο,  τα ερασιτεχνικά σωματεία και τον μονίμως δοκιμαζόμενο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ.
 

Στην διάθεσή σας για αναλυτικές επεξηγήσεις και συνδρομή στην υλοποίηση ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτού του ΧΟΡΗΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
 

Καλές γιορτές και χρόνια πολλά με υγεία.  
 

 Μπορείτε να κατεβάσετε το χορηγικό πρόγραμμα της ΕΠΣΗ από το παρακάτω link:

 

ΧΟΡΗΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΣΗ

 

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ


ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ



ΝΙΚΟΣ ΤΖΩΡΤΖΟΓΛΟΥ

Σχόλια