default-image

Επέστρεψε ο ανταγωνισμός, ο Χάμιλτον την pole position

Αθλητισμός
Επέστρεψε ο ανταγωνισμός, ο Χάμιλτον την pole position

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για πρώτη φορά έπειτα από αρκετό καιρό είχαμε πάνω από μία ομάδα στον ανταγωνισμό, καθώς Ferrari και Mercedes πάλεψαν για την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας. Αυτή πήγε στον Λιούις Χάμιλτον, που ήταν η τέταρτη σερί του επί αυστραλιανού εδάφους και 62η στην καριέρα του. Δεύτερος ο Φέτελ, τρίτος ο εκπληκτικός Μπότας.

Από τις χειμερινές δοκιμές φάνηκε ότι θα δούμε κάτι παραπάνω από τη Ferrari φέτος, με τη Scuderia να δείχνει ότι σε πρώτη φάση έχει επιστρέψει σε κορυφαίο επίπεδο ανταγωνισμού. Όμως, έχει παραμείνει δυνατή και η Mercedes, ώστε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια να δούμε δύο ομάδες να πρωταγωνιστούν και όχι μία.

Η μάχη της pole position ήταν μεταξύ των κόκκινων του Μαρανέλο και των «ασημί βελών», κάτι που φάνηκε στη μεγαλύτερη διάρκεια των πρώτων κατατακτηρίων δοκιμών στην Αυστραλία. Οι τέσσερις πιλότοι των δύο προαναφερθεισών ομάδων έδωσαν μάχη με τα χρονόμετρα και στο τέλος νικητής βγήκε ο Λιούις Χάμιλτον για περίπου τρία δέκατα.

Ο Βρετανός κατέκτησε την τέταρτη σερί pole επί αυστραλιανού εδάφους και 62η στην καριέρα του, έχοντας την ευκαιρία να ξεκινήσει από εκεί που σταμάτησε το 2016, το υψηλότερο σκαλί του βάθρου (πανηγύρισε τη νίκη στον τελευταίο αγώνα του Άμπου Ντάμπι). Βέβαια, δε θα έχει εύκολο έργο, καθώς όπως προαναφέραμε η Ferrari έχει επανέλθει σε ανταγωνιστικό επίπεδο, τουλάχιστον απ' όσα φαίνονται έως τώρα στο πρώτο Γκραν Πρι της σεζόν.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν δεύτερος, ενώ ο Βαλτέρι Μπότας έδειξε έτοιμος για την κόντρα με τον Χάμιλτον γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους. Τελικά, έμεινε τρίτος, αλλά έστειλε ξεκάθαρα το μήνυμά του ότι δε θα είναι εύκολος αντίπαλος.

Γι' αυτό και θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η αυριανή εκκίνηση με Χάμιλτον στην κορυφή, δίπλα του τον Φέτελ και πίσω του τον Μπότας, ενώ στην τέταρτη θέση θα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Iceman, όσο κοντά κι αν βρισκόταν, δεν μπορούσε να κινηθεί στους ρυθμούς των τριών πρώτων, με αποτέλεσμα να είναι ο πρώτος που δεν... έπεσε κάτω από το 1:23.0!

Από εκεί και πέρα, για το καλύτερο δυνατό προσπάθησε η Red Bull, η οποία είδε στο Q3 τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να βγαίνει εκτός. Ο Αυστραλός έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και κατέληξε στο χώμα και στα προστατευτικά λάστιχα στη στροφή 14, ώστε να μην κάνει χρόνο, να εκκινήσει από τη δέκατη θέση και να έχουμε κόκκινη σημαία και διακοπή στη διαδικασία για 8 λεπτά.

Έτσι, η μοναδική ελπίδα των «κόκκινων ταύρων» για κάτι παραπάνω ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να καταφέρνει να πλασαριστεί πέμπτος. Ακολούθησαν οι Ρομάν Γκροζάν, Φελίπε Μάσα, Κάρλος Σάινθ και Ντανιίλ Κβιάτ, που συμπλήρωσαν τη δεκάδα μαζί με τον Ρικιάρντο.

Εκτός αυτής έμειναν οι Σέρχιο Πέρεζ, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Φερνάντο Αλόνσο, Εστεμπάν Οκόν, Μάρκους Έρικσον, ενώ από το Q1 αποκλείστηκαν οι Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Κέβιν Μάγκνουσεν, Στόφελ Φαντόρν, Λανς Στρολ και Τζόλιον Πάλμερ. Μάλιστα, ο Στρολ θα εκκινήσει τελευταίος λόγω της ποινής των πέντε θέσεων για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων.

Τέλος, να σημειωθεί ότι ο Τζιοβινάτσι αντικατέστησε τον Πασκάλ Βερλάιν στη Sauber, καθώς θεωρήθηκε ότι ο Γερμανός δεν είναι σε καλή φυσική κατάσταση, προκειμένου να... βγάλει ένα ολόκληρο Γκραν Πρι, αφού του λείπουν προπονήσεις, μετά το ατύχημα που είχε στον Αγώνα των Πρωταθλητών (Race of Champions). Έτσι, μένει να δούμε αν ο Χάμιλτον θα κάνει ποδαρικό με το... δεξί στη σεζόν ή αν η Ferrari και ο Μπότας μπορέσουν να του χαλάσουν τα σχέδια.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Χάμιλτον Mercedes 1:24.191 1:23.251 1:22.188 14 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:25.210 1:23.401 1:22.456 17 γύροι

Μπότας Mercedes 1:24.514 1:23.215 1:22.481 13 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:24.352 1:23.376 1:23.033 19 γύροι

Φερστάπεν Red Bull 1:24.482 1:24.092 1:23.485 18 γύροι

Γκροζάν Haas 1:25.419 1:24.718 1:24.074 17 γύροι

Μάσα Williams 1:25.099 1:24.597 1:24.443 16 γύροι

Σάινθ Toro Rosso 1:25.542 1:24.997 1:24.487 16 γύροι

Κβιάτ Toro Rosso 1:25.970 1:24.864 1:24.512 16 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:25.383 1:23.989 Δεν έκανε χρόνο 10 γύροι

Πέρεζ Force India 1:25.064 1:25.081 13 γύροι

Χούλκενμπεργκ Renault 1:24.975 1:25.091 12 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:25.872 1:25.425 15 γύροι

Οκόν Force India 1:26.009 1:25.568 16 γύροι

Έρικσον Sauber 1:26.236 1:26.465 15 γύροι

Τζιοβινάτσι Sauber 1:26.419 8 γύροι

Μάγκνουσεν Haas 1:26.847 7 γύροι

Φαντόρν McLaren 1:26.858 6 γύροι

Στρολ Williams 1:27.143 7 γύροι

Πάλμερ Renault 1:28.244 7 γύροι

Q1 107%: 1:30.084

Πηγή: www.gazzeta.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News