default-image

Οι δραστηριότητες του Εκπαιδευτικού Συλλόγου "Ν. Καζαντζάκης"

Πολιτισμός
Οι δραστηριότητες του Εκπαιδευτικού Συλλόγου "Ν. Καζαντζάκης"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης" συνεχίζει την έντονη επιμορφωτική δραστηριότητα και την υποστήριξη στο δύσκολο έργο των συναδέλφων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και διοργανώνει:

10ος Κύκλος Παιδαγωγικών Συναντήσεων - Εργαστήρια εικαστικών. Σε συνεργασία με το εργαστήρι "Σχεδία" θα πραγματοποιήσουμε εικαστικά σεμινάρια με την  υπεύθυνη κ. Μηλαθιανάκη Δήμητρα

1ο Εικαστικό Σεμινάριο: Γελοιογραφίες, κόμικς, καρικατούρες: Έκπληξη, χιούμορ, αυτοσαρκασμός τυχαίο, αναπάντεχο, σχεδιά-ζοντας αυτοέκφραση με μονοκονδυλιές και μεικτές τεχνικές.

Σύνθεση: Κολάζ, χρώματα, τρισδιάστατα υλικά.

Υλικά: Εφημερίδα ή περιοδικό ή φωτοτυπία ασπρόμαυρη Α4  από Φώτο του προσώπου μας

Γόμα, μολύβι, ψαλίδι, χαρτόνι, κλωστή μάλλινη, κόλλα UHU στικ, 1 σετ oil pastels, κουμπιά, ύφασμα, νάιλον και ότι άλλο εμπνευστείτε.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου από τις 6 μ.μ. έως 9 μ.μ., στη Δημοτική Αίθουσα της παλιάς Λαχαναγοράς και η είσοδος θα είναι ελεύθερη για όλους.  

2ο Εικαστικό σεμινάριο: Εσωτερικό δωματίου ή σχολικής αίθουσας-μακέτα.

Τρίτη διάσταση, δομή, κατασκευή, αρχιτεκτονικά στοιχεία, Gaoudi, σχεδιάζοντας χώρους και τόπους πραγματικούς, μελλοντικούς ή φανταστικούς.

Πώς θα ήθελα την τάξη μου;

Σχεδιά-ζοντας: κατασκευή καρέκλας με μεικτή τεχνική.

Σύνθεση: Επίπεδων, 3D στοιχείων και χρώματος.

Υλικά: Κούτα από παπούτσια, περιοδικό, κόλλα UHU ρευστή, ύφασμα, αλουμινόχαρτο, λίγο βαμβάκι

Κλωστή μάλλινη, σύρμα και ό,τι άλλο φανταστείτε.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Δημοτική Αίθουσα της παλιάς Λαχαναγοράς και η ημερομηνία θα σας γνωστοποιηθεί. Είσοδος ελεύθερη για όλους

11ος Κύκλος Παιδαγωγικών Συναντήσεων-εργαστήρια για τη διδασκαλία των μαθηματικών

Ξεκινάνε ξανά τα σεμινάρια στην αίθουσα του  "Κόσμου των  Πειραμάτων" με θεματική ενότητα τη διδασκαλία των μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα του "Κόσμου των  Πειραμάτων" και ώρα 6:00 έως 9:00 μ.μ. (Οδός Ανθεμίου 21 Κάτω από το Καπετανάκειο).

Οι συναντήσεις περιλαμβάνουν πρακτικές διδακτικές προτάσεις που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν στην τάξη. Μερικές από τις ομάδες των προτάσεων είναι οι εξής:

1) Μετρώ αντικείμενα. Οι ακέραιοι. Το μηδέν, ο πλουσιότερος αριθμός. Γρήγορη μέτρηση.

2) Οι τέσσερεις πράξεις και οι ιδιότητές τους

3) Κλάσματα, δεκαδικοί, ποσοστά

4) Μονάδες μήκους, επιφάνειας, όγκου, χρόνου και άλλων μεγεθών

5) Δραστηριότητες και πειράματα που οδηγούν από τη φύση των ίδιων των πραγμάτων τον μαθητή στην ανακάλυψη συγκεκριμένων μαθηματικών εννοιών. Μαθηματικοποίηση απλών καταστάσεων της καθημερινής ζωής, κοινωνικών και φυσικών φαινομένων καθώς και πρακτικών της παραγωγής.

6) Αριθμητική και γεωμετρία δεν ξεχωρίζουν. Παραδείγματα εκτέλεσης αριθμητικών πράξεων  με γεωμετρικά σχήματα και δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων με τη χρήση της αριθμητικής.

7) Επίπεδα σχήματα με τη χρήση γεωπινάκων. Στρώνω την αυλή μου με πλάκες. Στερεά. Σχήμα πηγαδιών, κερηθρών κ.λπ.

8) Σχήματα στη φύση από πρακτική, από μαθηματική και από αισθητική άποψη (fractal).

9) Εύρεση μαθηματικών τύπων μέτρησης επιφανειών με χαρτοκοπτική, με μικρές χάντρες, με γεωπίνακες, με ζυγαριά, κλπ. Εύρεση της επιφάνειας της Κρήτης με χάρτη και ζυγαριά.

10) Ελάχιστες επιφάνειες και διαδρομές με εντυπωσιακές μεμβράνες από σαπουνόνερο. Η δομή του άνθρακα και άλλων δομών με εποπτεία των μεμβρανών.

11) Στατιστική και πιθανότητες με εφαρμογές στην καθημερινή ζωή, στη φυσική, στη γεωλογία, και στη βιολογία.

12) Χαοτικές καταστάσεις και ερμηνεία περιβαλλοντικών φαινομένων με πειραματική εποπτεία.

13) Μέτρηση της ακτίνας της γης από τον Ερατοσθένη με εποπτεία.

14) Πειραματική μέτρηση του χρόνου περιστροφής της γης γύρω από τον εαυτό της. Οι τέσσερεις εποχές, ηλιοστάσια, ισημερίες κλπ βορείου και νοτίου ημισφαιρίου με εποπτεία.

15) Εκλείψεις σελήνης και ηλίου με εποπτεία.

16) Μαθηματικά στο σκάκι και διάφορα μαθηματικά προβλήματα από την πραγματικότητα και την παραγωγή με εποπτεία.

17) Μαθηματικές κατασκευές.

12ος Κύκλος Παιδαγωγικών Συναντήσεων - Βιωματικό σεμινάριο θεατρικής Αγωγής.

Σεμινάριο θεατρικής αγωγής με στόχο την εξοικείωση των δασκάλων θεάτρου (νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών, θεατρολόγων, εμψυχωτών, ηθοποιών) με τις θεωρίες, τις μεθόδους και τις πρακτικές της "θεατρικής παιδείας" στις διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης.

Το εργαστήριο ξεκινάει από την ελεύθερη θεατρική έκφραση ως την οργανωμένη σύνθεση μιας μικρής παράστασης. Μέσα από την δραματοποίηση, τη μεθοδολογία του εκπαιδευτικού δράματος και της θεατρικής αγωγής θα επιχειρήσουμε μια μεστή αποτύπωση της διδακτικής του θεάτρου στην σύγχρονη εκπαίδευση.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News