"Μικρά κ' Περίεργα"

Κρητικός χρεώθηκε 50 ευρώ επειδή… κόπηκε το ρεύμα

Κάλεσε τη ΔΕΔΔΗΕ και ήταν… 70 λεπτά σε αναμονή

Σε μια επώνυμη καταγγελία προχώρησε προς την εφημερίδα “Νέα Κρήτη” με επιστολή του ένας πολίτης, καταγγέλλοντας ότι χρεώθηκε 50 ευρώ για να δηλώσει μια βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ! Πρόκειται για τον Αντώνιο Σπινθουράκη, ο οποίος γράφει: «Μετά την κακοκαιρία της 13ης/11/2019, κόπηκε το ρεύμα μετά από μια βλάβη στον στύλο της ΔΕΔΔΗΕ. Για να δηλώσω τη βλάβη κάλεσα στο 11500 και με είχαν για περίπου 70 λεπτά (!) σε αναμονή (όταν έφτανε η αναμονή στα 14 λεπτά περίπου, έπεφτε η γραμμή και έπρεπε να ξανακαλέσω).

Το αποτέλεσμα είναι να μου έρθει ο λογαριασμός του κινητού μου και να είναι, πλέον του παγίου μου, φουσκωμένος κατά 50 ευρώ (!) λόγω κλήσεων σε πενταψήφιους αριθμούς (μόνο στο 11500 κάλεσα και μόνο αυτή τη μέρα).

Δεν μπορούν απλά να τους καλείς σε ένα αριθμό και να απαντούν μόλις είναι διαθέσιμοι για να μη σε έχουν σε αναμονή και να πρέπει να πληρώσεις τόσα πολλά; Και στο κάτω-κάτω καλείς για να τους δηλώσεις ότι κάπου το δικό τους δίκτυο έχει πρόβλημα».

Σχόλια