default-image

Η ενόχληση για τις πιστωτικές…

Περίεργα
Η ενόχληση για τις πιστωτικές…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαθαίνουμε δεξιά κι αριστερά ότι υπήρξε ενόχληση σε ομάδες μικροεπιχειρηματιών, για το θέμα με τις πιστωτικές και την άρνηση πληρωμής σε τουριστικές ζώνες της Κρήτης.

Η αλήθεια είναι ότι ο Έλληνας, διαθέτει ακόμα και σήμερα αλλά όπως φαίνεται και για τις επόμενες γενιές το «γονίδιο» του βλέπω το δέντρο και μου θολώνει το δάσος… εκούσια πάντα! Σ' αυτό έγκειται και η ειδοποιός διαφορά της αντίδρασης και του πατριωτισμού στις απαντήσεις των.

Μάλιστα πιάστηκαν κάποιοι από την λέξη «τσιγάρα» θεωρώντας πως δεν έχει κέρδος καθόλου μια επιχείρηση και πως μπαίνει μέσα αν πληρωθεί με πιστωτική ή με χρεωστική κλπ.

Πρώτα απ' όλα να ενημερώσουμε τους αγαπητούς ιδιοκτήτες «επιχειρήσεων» πως από το 2017 η «αριστερή» Κυβέρνηση, προς τέρψιν της πάταξης της φοροδιαφυγής θα τους αναγκάσει να διαθέτουν μηχανήματα POS. Οπότε τότε υποχρεωτικά θα αναζητήσουν «έξυπνες» λύσεις. Λύσεις που θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι ήδη υπάρχουν με τη μορφή εναλλακτικής τραπεζικής και κοστίζουν από 1,8% προμήθεια έως και… δωρεάν!

Για λόγους διαφήμισης λοιπόν, δεν θα αναφερθούμε επώνυμα. Με μια μικρή αναζήτηση, μπορεί κάποιος να τα βρει εύκολα, αρκεί να συντονιστεί τεχνολογικά στο έτος 2016 και όχι στο '80 που περνούσαμε την πιστωτική από καρμπόν...

Το να αφαιρέσει κάποιος εφημερίδες και τσιγάρα -όπως λένε: «δε θα ξαναπουλήσουμε ούτε τσιγάρα ούτε εφημερίδες!!»- γιατί δεν θα τον συμφέρει, αποτελεί μεγαλύτερο ψέμα από αυτά που ακούγονται προεκλογικά σε ΔΕΘ και Ζάππεια… Το 75% του τζίρου ανήκει αποκλειστικά σε αυτά τα προϊόντα και σε αυτά βασίζεται και η προσέλκυση των πελατών. Μη κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας… Τα τσιγάρα δεν θα φύγουν και POS θα υπάρχει θέλοντας και μη.

Άλλα είδη θα ανέβουν ως αντίρροπα στη χασούρα και όπως πάντα θα επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Κατά δεύτερον, ναι έχουν απόλυτο δίκιο για το ποσοστό από τα τσιγάρα. Όταν ένα κράτος εισπράττει περίπου το μισό ποσό ως φόρο και ο μικροεπιχειρηματίας το 0,0000000… % σιγά μη δεχτεί και κάρτα! Εδώ είναι το «μυστικό» που οι μικρές επιχειρήσεις υστερούν έναντι των μεγάλων. Εκεί πατούν οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και δημιουργούν παγκόσμια brands.

Έχουν προϋπολογίσει την χασούρα και εκτελούν το επικοινωνιακό παιχνίδι! Όταν ο πελάτης μπαίνει στο μαγαζί σου δεν μπορείς να του φέρεσαι σαν ζώο… Είναι αντιεπαγγελματικό και κάθετο σε κάθε διεθνή κανόνα εμπορίου, να μπαίνει και να τον ρωτάς «τι θα πάρεις!» για να δεις αν θα του αποκαλύψεις το μέγα μυστικό ότι διαθέτεις μηχάνημα με κάρτα. Ότι θέλει θα πάρει και όπως θέλει θα το πληρώσει. Έτσι θα φέρεις κι άλλους στο μαγαζί, με την σωστή εξυπηρέτηση.

Ο καταναλωτής και ειδικά ο ντόπιος πλέον στα χρόνια της κρίσης, επεξεργάζεται τα πάντα και τον ενδιαφέρει το παραμικρό που θα αντιμετωπίσει για να διαθέσει τα ελάχιστά χρήματά του.

Επομένως, αν θέλεις να προστατέψεις το προϊόν σου δεν τον προσβάλλεις ούτε κατά διάνοια!

Να μην  ξεχάσουμε επίσης, πως στις περισσότερες περιπτώσεις για να πάρουμε απόδειξη θα πρέπει να περάσουμε από το… πρωτόκολλο για να κάνουμε αίτηση!

Υ.Γ.: Στο να κατηγορούμε κυβερνήσεις για την μοίρα μας, υπάρχει αντίδοτο. Να κόψουμε τα παράπονα και να βρούμε έξυπνες λύσεις! Μόνο όσοι επιβιώσουν μέσα σε μια τέτοια κρίση είναι αυτοί που θα καρπωθούν τα οφέλη όταν τελικά καταφέρουμε να βγούμε από αυτή.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News