default-image

Το πολιτικό μάρκετινγκ... στα χάι του

Απόψεις
Το πολιτικό μάρκετινγκ... στα χάι του

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τις διαφημίσεις που έχουμε δει μέχρι τώρα στην προεκλογική περίοδο, σαφώς την παράσταση έχουν κλέψει δύο: αυτή με τον πρωθυπουργό και τον μικρό Νικόλα, και αυτή με τον Πάνο Καμμένο και τον... μικρό Αλέξη!

Αν και η δεύτερη είναι σαφώς η πιιο "προβοκατόρικη" καθ  εαυτή (διότι πλασάρει με... ιδιαίτερα άμεσο τρόπο το μήνυμα "ψηφίστε μας για να συγκυβερνήσουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ και να κρατάμε τα μπόσικα"), τις εντυπώσεις έχει κλέψει η διαφήμιση με τον... μπαλαδόρο Σαμαρά.

Οχι με θετικό τρόπο, είναι η αλήθεια, αλλά ως... πεδίο σάτιρας! Δεκάδες φωτογραφίες, ακόμη και ένα βίντεο (με κάποιους να παριστάνουν τον πρωθυπουργό και το Νικόλα λέγοντας... μάλλον διαφορετικές ατάκες απ' αυτές της διαφήμισης) με σατιρικό περιεχόμενο έχουν εφμανιστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διάφορα μπλογκ, προκαλώντας ατέλειωτο γέλιο με την ευρηματικότητα των συντακτών τους.

Αν η επιτυχία μιας διαφήμισης μετριέται από το πόσους κάνει να μιλάνε γι' αυτήν, η εκστρατεία της εταιρείας που έχει αναλάβει την διαφημιστική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας, μπορεί ήδη να χαρακτηριστεί "επιτυχημένη". Αν επρόκειτο για οποιδηποτε προϊόν, θα λέγαμε ότι "έσκισε". Ωστόσο το πολιτικό μάρκετινγκ έχει ιδιαιτερότητες και δεν ξέρω κατά πόσο αρκεί να "μιλάνε για σένα" στην περίπτωση αυτή... ιδιαίτερα όταν οι περισσότεροι κάνουν πλάκα με το θέμα.

Για να δούμε τι άλλο θα δούμε μέχρι το πέρας της προεκλογικής περιόδου. Φρονώ ότι τα καλύτερα θα τα δούμε από την διαφημιστική εταιρεία της ΝΔ - είναι άλλωστε εκείνη που έχει στο ενεργητικό της την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια του "αγαπούλα".

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News