Τραγωδία στα Τέμπη: Το πόρισμα της Siemens έδειχνε το πρόβλημα με τα GSM-R και τις συμβάσεις στον ΟΣΕ (vid,pics)

Παραπολιτικά
Τραγωδία στα Τέμπη: Το πόρισμα της Siemens έδειχνε το πρόβλημα με τα GSM-R και τις συμβάσεις στον ΟΣΕ (vid,pics)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tο πόρισμα επέρριπτε ευθύνες σε συγκεκριμένους υπουργούς το 2006, ωστόσο με την ψήφο της Βουλής το πόρισμα δεν έφτασε στα αρμόδια δικαστικά χέρια και το σκάνδαλο έκλεισε μια και καλή

Τα πράγματα είναι πολύ απλά! Εργολαβικές κόντρες, εργολαβικά συμφέροντα και στο βάθος... πολιτικά πρόσωπα που είτε καλύπτουν καταστάσεις, είτε είναι μπλεγμένα ως τα μπούνια είτε απλώς δε θέλουν να ενοχλήσουν το σύστημα! Κι ας είναι σαθρό... Και κάπου εκεί η Δικαιοσύνη να κινείται με ρυθμούς χελώνας... «Τι σχέση έχουν όλα αυτά;», θα αναρωτηθεί κάποιος. Εκλαϊκεύοντας όλα όσα συμβαίνουν τώρα και μια δεκαετία με την αμαρτωλή σύμβαση 717 για τα ETCS που θα αυξήσουν την ασφάλεια του σιδηροδρόμου, αλλά και όλα όσα είχαν συμβεί και με τη σύμβαση Siemens με ΟΣΕ το 2006 για τα GSM-R, τα συστήματα ραδιοεπικοινωνίας, για τα οποία γίνεται σήμερα, μετά την τραγωδία, πολύς λόγος!

Δείτε τώρα τι συμβαίνει και στις δύο περιπτώσεις. Ανταγωνισμοί εργολάβων οδηγούν να υπογράφονται “φωτογραφικές” ή κακές συμβάσεις, ο ανταγωνιστής προσφεύγει στη Δικαιοσύνη και η Δικαιοσύνη μπορεί να κάνει και ένα χρόνο να εξετάσει την ένσταση. Εντωμεταξύ το έργο δεν εκτελείται. Σκεφτείτε τώρα ότι στην περίφημη 717 σύμβαση είχαν κατατεθεί απανωτές ενστάσεις, είχαν δοθεί 9 παρατάσεις και το έργο δεν εκτελούταν. Περίπου 12 χρόνια πριν, τότε που Εξεταστική Επιτροπή διερευνούσε, υπό τον Σήφη Βαλυράκη, το σκάνδαλο της Siemens, γίνεται ειδική αναφορά στις συμβάσεις προμήθειας Siemens με ΟΤΕ για τα GSM-R και πώς η Siemens πήρε τη σύμβαση ενώ ήταν ανταγωνιστικότερη η προσφορά άλλης εταιρείας. Άρχισαν οι ενστάσεις και το έργο δεν προχώρησε... Μάλιστα, το πόρισμα επέρριπτε ευθύνες σε συγκεκριμένους υπουργούς το 2006, ωστόσο με την ψήφο της Βουλής το πόρισμα δεν έφτασε στα αρμόδια δικαστικά χέρια και το σκάνδαλο έκλεισε μια και καλή!

Το έγγραφο ντοκουμέντο παρουσιάστηκε στην εκπομπή της Κρήτη TV Ελεύθερο Σημείο με τον Λευτέρη Συμβουλάκη.

Τώρα καταλαβαίνετε πώς κινείται περίπου το πράγμα και με την περιβόητη σύμβαση 717; Αφήστε από πίσω τις κόντρες εταιρειών και τι ρόλο διαδραμάτισαν πολιτικά πρόσωπα και πρώην στελέχη του ΟΣΕ... Ωστόσο θα πρέπει να ειπωθεί και αυτό: Οι μεταφορές βασίζονται στην τεχνολογία, τον άνθρωπο και την ασφάλεια. Εν προκειμένω, το ανθρώπινο δυναμικό είχε μειωθεί σημαντικά και ποιοτικά ως προς τις δεξιότητες και την κατάρτισή του, τα συστήματα ασφαλείας δεν υπήρχαν αφού δεν είχαν τοποθετηθεί φωτοσήματα, και επιπλέον ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης μάλλον δεν ήταν δυνατό λόγω ανεπαρκούς προσωπικού να τηρηθεί. Δηλαδή δεν υπήρχε τίποτα από τα παραπάνω, ούτε τεχνολογία, ούτε προσωπικό, ούτε και ασφάλεια... Για σκεφτείτε το λίγο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News