Πόσους σταθμάρχες έχει άραγε η Ευρώπη;

Παραπολιτικά
Πόσους σταθμάρχες έχει άραγε η Ευρώπη;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν τα περιμένεις όλα από το Θεό, δεν έχεις το Θεό σου…

Δεν χρειαζόταν να φτάσει η στιγμή της ανείπωτης τραγωδίας στα Τέμπη για να συνειδητοποιήσουμε πως η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας είναι εγκληματική.

Σταθερά και διαχρονικά, η Ελλάδα, με αυτό το μικρό δίκτυο όπως απεικονίζεται και στην φωτογραφία,  βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επικινδυνότητας των σιδηροδρόμων συστημάτων ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πρόκειται για μια πραγματικότητα που επιβεβαιώνουν περίτρανα οι αριθμοί και οι στατιστικές, και μάλιστα πολύ πριν ξημερώσει η τραγική ημέρα της 1ης Μαρτίου.

Παρατηρώντας τη φωτογραφία με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης, στις περισσότερες χώρες ακόμα και στην Ιταλία το δίκτυο είναι παραγοντικά μεγαλύτερο και πιο σύνθετο! Και εύλογα αναρωτιέται κάποιος; πόσους σταθμάρχες χρειάζεται η Ευρώπη; 

Σταθμάρχες με μπλοκάκι

Προχθές. δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» η πρόσληψη 73 σταθμαρχών με μπλοκάκι… ναι με μπλοκάκι. Μπορεί να γίνει και χειρότερο: η εν λόγω πρόσκληση δεν αφορούσε σε νέες θέσεις εργασίας, αλλά στην ανανέωση των συμβάσεων, υφιστάμενων σταθμαρχών, οι οποίοι εργάζονται με μπλοκάκι. Αυτό διευκρίνισε, μεταξύ άλλων, και το στέλεχος της ΔΑΚΕ και ΓΓ της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης, ο οποίος ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του 2022 ο ελληνικός σιδηρόδρομος δεν είχε χρήματα ούτε για βίδες για αυτό το δίκτυο, ούτε για συντήρηση κτιρίων, ούτε ένα παξιμάδι! «Σε μια εποχή που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως η εποχή της απευθείας ανάθεση σε υπεργολάβους για διάφορα θέματα, τα συστήματα δεν τοποθετούνταν σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, γιατί αντιδρούσαν οι εργολάβοι μεταξύ τους, για το ποιος θα πάρει τα λεφτά», είπε ο κ. Κιουτσούκης.

Δηλαδή 23 χρόνια τώρα παίζουμε τον παπά ποια από αυτές τις εταιρείες θα πάρει τα λεφτά. Όταν τα περιμένεις όλα από το Θεό, δεν έχεις το Θεό σου…

Για την ιστορία, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε πριν από τρία χρόνια το Μεσογειακό Ινστιτούτο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας (MIIR), και που βασίστηκε σε επίσημα στοιχεία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ε.Ε. (ERA) και των εκθέσεων ασφαλείας της Ελληνικής Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, μονάχα μεταξύ 2010 και 2018 καταγράφηκαν συνολικά 137 θάνατοι και 97 σοβαροί τραυματισμοί στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η τραγωδία δεν είναι ποτέ η λύση, αλλά ποιος θα τη βρει;

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News