Στον βυθό του “Απόλλων Κ.” και η... “Ευδοκία” του Μακρύ Γιαλού

Παραπολιτικά
Στον βυθό του “Απόλλων Κ.” και η... “Ευδοκία” του Μακρύ Γιαλού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάντεις δεν είμαστε, αλλά επειδή το κόστος της ανέλκυσης είναι μεγάλο, όπως στην περίπτωση των Σφακίων, έτσι κι εδώ θα συμβεί αυτό που όλοι φοβούνται: Οι δυνατοί άνεμοι θα διαλύσουν το πλοίο και τα συντρίμμια του θα διασκορπιστούν στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή

Ό,τι δεν μπορεί - ή δε θέλει, για να είμαστε ακριβείς - να λύσει ο άνθρωπος, το λύνει ο χρόνος, ο απόλυτος κριτής των πάντων, ο νόμος της φθοράς και διάλυσης. Κάπως έτσι θα διαλυθεί το πλοιάριο “Ευδοκία” στον Μακρύ Γιαλό, όπως διαλύθηκε το μισοβυθισμένο “Απόλλων Κ.” στην Αγία Ρουμέλη, στην έξοδο του φαραγγιού της Σαμαριάς, στα Σφακιά. Και αυτό γιατί ουδείς αναλαμβάνει τις ευθύνες που του αναλογούν, από τον ιδιοκτήτη έως τη δημοτική Αρχή.

Το συγκεκριμένο πλοιάριο τα τελευταία πέντε περίπου χρόνια, μέχρι και τον Ιούνιο του 2022, πραγματοποιούσε την ημερήσια διαδρομή Κουφονήσι-Μακρύ Γιαλός. Ωστόσο, τον περασμένο Ιούνιο, ισχυροί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή έριξαν την “Ευδοκία” στις παράκτιες ξέρες, με αποτέλεσμα να μισοβυθιστεί. «Τον Ιούνιο, νοτιοανατολικός άνεμος είχε “πετάξει” το πλοιάριο πάνω στα βράχια και προκλήθηκε ρωγμή στο κάτω μέρος του, με αποτέλεσμα να μπει νερό μέσα και να βυθιστεί», είπε ο αντιδήμαρχος και υπεύθυνος για τη Δημοτική Ενότητα Μακρύ Γιαλού Μιχάλης Βρυγιωνάκης στο neakriti.gr, επισημαίνοντας ότι η “Ευδοκία” παραμένει μέχρι και σήμερα εκεί, με αποτέλεσμα με κάθε κακοκαιρία και άνεμο να καταστρέφεται όλο και περισσότερο. Μάλιστα, όπως τόνισε, ο πλοίο έχει βυθιστεί ακόμα περισσότερο αλλά δεν έχει βουλιάξει τελείως, διότι βρίσκεται σε ρηχά νερά. Ο αντιδήμαρχος ζητά την άμεση απομάκρυνση του πλοιαρίου από την περιοχή, καθώς, σύμφωνα με τον ίδιο, παραμένει στην ακτή λόγω... γραφειοκρατίας. Και ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό; «Το πλοιάριο δεν είναι στη δική μας αρμοδιότητα, αλλά στο Λιμεναρχείο Ιεράπετρας. Έχουν γίνει και από το Λιμεναρχείο προσπάθειες για την απομάκρυνσή του, ωστόσο η γραφειοκρατία δυσκολεύει την κατάσταση», απαντά.

Μάντεις δεν είμαστε, αλλά επειδή το κόστος της ανέλκυσης είναι μεγάλο, όπως στην περίπτωση των Σφακίων, έτσι κι εδώ θα συμβεί αυτό που όλοι φοβούνται: Οι δυνατοί άνεμοι θα διαλύσουν το πλοίο και τα συντρίμμια του θα διασκορπιστούν στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή. Ήδη κομμάτια και ξύλα από την κατασκευή του πλέουν στη θάλασσα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό και την εικόνα της περιοχής, δημοφιλούς προορισμού για οικογένειες με μικρά παιδιά.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News