Στο δάσος της Κέρης 150 μικροί ποδηλάτες

Παραπολιτικά
Στο δάσος της Κέρης 150 μικροί ποδηλάτες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο μοναδικής ομορφιάς δάσος της Κέρης πραγματοποιήθηκε παράλληλη δράση από τον Δήμο Μαλεβιζίου, στο πλαίσιο του Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας. Στους αγώνες συμμετείχαν περισσότεροι από 150 μικροί αθλητές από σωματεία της Κρήτης και της υπόλοιπης χώρας, που απόλαυσαν, μαζί με τους προπονητές και τους συνοδούς τους, την ομορφιά του τοπίου της Κέρης.

Οι Αγώνες Ορεινής Ποδηλασίας για παιδιά ηλικίας μέχρι 12 ετών απέδειξαν για μία ακόμη φορά πως το Μαλεβίζι μπορεί να φιλοξενεί σπουδαίες αθλητικές διοργανώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως το δάσος της Κέρης αποτελεί, όπως και μεγάλο τμήμα του Μαλεβιζίου, τμήμα του Γεωπάρκου του Ψηλορείτη, που είναι ενταγμένο στο Δίκτυο Γεωπάρκων της UNESCO.

Ο Δήμος Μαλεβιζίου εξέδωσε ανακοίνωση, απευθύνοντας ευχαριστήριο προς τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Τυλίσου και Γαζίου, τη Σχολή Κρητικών Χορών Μαρή και τους μουσικούς Αντώνη και Μανόλη Κόκκινο, για τη βοήθειά τους στη διοργάνωση. 

Μια “δίκαιη” ανταλλαγή;

Μα καλά, τέτοιος εναγκαλισμός; Γιατί; Τρεις αντιδήμαρχοι (;) από τους συνεργαζόμενους και θρυλείται και ειδικός σύμβουλος από τους μη εκλεγμένους της ίδιας παράταξης; Τέτοιο δυναμικό στην παράταξη, που ο δήμαρχος δεν το βρίσκει στο δικό του ψηφοδέλτιο; Ή μήπως πρόκειται για μια ωραία “ανταλλαγή”, προκειμένου να ενισχυθεί ο υιός αν τελικά κριθεί υποψήφιος, ώστε να ξεκινήσει με μια “μαγιά” και να μην πάει ξυπόλυτος; Ναι, αλλά αν ισχύουν όλα αυτά, τότε θα πρέπει να αναρωτηθεί η αντιπολίτευση, που έχει και την πλειοψηφία, μήπως τους παίζουν στα δάκτυλα και κάτω από τη μύτη τους στήνονται καριέρες, με το δημοτικό χρήμα να χρησιμοποιείται υπέρ πίστεως..!

Προσδοκίες με... ταβάνι για τον τουρισμό

Το βλέμμα, και δικαίως, είναι στραμμένο στην τουριστική κίνηση και στα δεδομένα που διαμορφώνονται στον κλάδο μετά από δύο χρόνια ύφεσης και προβληματισμού. Η σεζόν έχει ξεκινήσει καλά και οι προσδοκίες είναι υψηλές. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αλλά πρέπει να μπει και ένα... φρένο, γιατί πολλά ακούγονται και στο τέλος το ταμείο μπορεί να είναι και... μείον. Ναι, σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι, οι τουριστικές ροές θα είναι αυξημένες, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε και τις ανατιμήσεις και τα αυξημένα έξοδα των ξενοδόχων και των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Τι να τις κάνεις τις αφίξεις και τις πληρότητες, αν βάλεις και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να συντηρήσεις την επιχείρησή σου; Οπότε και νούμερα ’19 να πιάσεις, πάλι χαμένος μπορεί να βγεις. Οπότε, κάτω η μπάλα και θα τα πούμε τέλη Οκτώβρη.

Σχεδιασμός χωρίς ξενοδοχεία COVID;

Μιας και ξεκινήσαμε συζήτηση για τον τουρισμό, πάμε και στον σχεδιασμό της κυβέρνησης. Το έχουμε πει πολλές φορές, ότι το Μαξίμου προχωρά σ’ έναν σχεδιασμό για την επιστροφή στην κανονικότητα. Δηλαδή σε εποχές προ κορωνοϊού. Τι και αν η πανδημία δεν έχει αποτελέσει παρελθόν; Τι κι αν καταγράφονται καθημερινά χιλιάδες κρούσματα; Πετάμε τις μάσκες και επίσημα, όπως και τα πιστοποιητικά νόσησης και εμβολιασμού. Και επειδή μιλάμε για τουρισμό, θα μας απαντήσει η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού αν θα έχουμε φέτος ξενοδοχεία COVID; Γιατί κρούσματα θα έχουμε. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ο κάθε ξενοδόχος θα είναι υποχρεωμένος να φιλοξενεί ασθενείς με κορωνοϊό στο ξενοδοχείο του. Σε απόσταση αναπνοής από επισκέπτες χωρίς COVID. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Γκρίνια για τις εξαιρέσεις από την επιδότηση καυσίμων

Αγρότες, ετεροεπαγγελματίες αγρότες, επαγγελματίες, ΑμεΑ και ιδιοκτήτες μηχανών μέχρι 50 κυβικά γκρινιάζουν, καθώς έμειναν εκτός της επιδότησης των καυσίμων.

Ο Γιώργος Φωτιάδης, πρόεδρος του συλλόγου ΑμεΑ “Μέριμνα Ζωής”, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκης, κατήγγειλε πως το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης “ξέχασε” αυτή την κατηγορία των πολιτών.

«Από τις διαμαρτυρίες των μελών του συλλόγου διαπιστώνω», είπε, «ότι υπάρχουν δύο πιθανότητες: Είτε να μην μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα, καθώς δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, είτε διότι λαμβάνουν επίδομα καυσίμων 165 τον μήνα ως ανάπηροι. Είμαστε κι εμείς πολίτες όμως, όπως όλοι, και δικαιούμαστε τις κοινωνικές παροχές, χωρίς εξαιρέσεις», ανέφερε.

Δυσφορία κι από τους ιδιοκτήτες μηχανών έως 50 κυβικά, με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Αναγνωστόπουλο, αρμόδιο για τα Πληροφοριακά Συστήματα της Δημόσιας Διοίκησης, να διευκρινίζει πως άμεσα θα υπάρξει αποκατάσταση για τις δύο παραπάνω κατηγορίες των πολιτών.

Ερωτηματικά, την ίδια ώρα, προκύπτουν από τους αγρότες που εξαιρέθηκαν της επιδότησης, τους ετεροεπαγγελματίες αγρότες και τα επαγγελματικά αυτοκίνητα, όπως ο πρόεδρος των φοροτεχνικών ελεύθερων επαγγελματιών Ηρακλείου Δημήτρης Χριστοφοράκης είπε στον 98,4.

Ήδη επιστολή προς τον γενικό γραμματέα Οικονομικής Πολιτικής Νικόλαο Κουλοχέρη, ζητώντας άμεσα εξηγήσεις για την εξαίρεση των αγροτών από την επιδότηση των καυσίμων, έχει αποστείλει ο Ενιαίος Αγροτικός Σύλλογος Ιεράπετρας.

«Προφανώς δεν αξιολογήθηκε σωστά η εφαρμογή του μέτρου από την αρχή. Οποιοσδήποτε έχει ταξινομήσει το αυτοκίνητό του ως επαγγελματικό, ηλεκτρολόγοι-υδραυλικοί κ.λπ., δεν μπορεί να λάβει την επιδότηση», διευκρινίζει ο κ. Χριστοφοράκης, προσθέτοντας: «Είχα την ελπίδα ότι θα διορθωνόταν η αρχική απόφαση της κυβέρνησης, αλλά δεν έγινε».

Υπενθυμίζεται ότι σε καθημερινή βάση οι αιτήσεις υποβάλλονται ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ των ιδιοκτητών Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκινήτων. Μετά την 1η Μαΐου μπορούν άπαντες να καταθέσουν τις αιτήσεις τους, με τα χρήματα να πιστώνονται δύο εργάσιμες μέρες μετά την έγκρισή της. Ο χρόνος υποβολής των αιτήσεων λήγει στις 30 Ιουνίου.

Κάτι να γίνει με τους κάδους...

Πρέπει να γίνει κάτι, και μάλιστα άμεσα, με τους κάδους απορριμμάτων σε πολλά σημεία του Ηρακλείου. Η κατάστασή τους είναι τραγική. Οι περισσότεροι είναι σχεδόν κατεστραμμένοι, κάνοντας δύσκολη ακόμη και τη διαδικασία καθαρισμού της πόλης. Μια βόλτα στα Καμίνια θα σας πείσει, με το πρόβλημα να είναι έντονο σε όλες τις συνοικίες του Μεγάλου Κάστρου. Επίσης, άραγε πόσα χρόνια έχουν να καθαριστούν με νερό οι κάδοι, γιατί τώρα που οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν η δυσοσμία είναι πολύ έντονη, με την εικόνα να είναι άθλια σε πολλά σημεία του Ηρακλείου.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα των κάδων στην οδό Εργάνης, όπου στο σύνολό τους έχουν καταστραφεί, με τα συνεργεία να αναγκάζονται να συναρμολογούν τον κάδο για να τον αδειάσουν. Καλά τα σχέδια περί καθαριότητας, όμως το Ηράκλειο σε αυτό το κομμάτι είναι ουραγός στην Κρήτη. Χρειάζεται άμεσα η αντικατάσταση των κάδων, αλλά και το πλύσιμό τους από τα συνεργεία. Βέβαια, και εδώ ο πολίτης έχει τη δική τους ευθύνη, μιας και οι κάδοι δεν καταστρέφονται από μόνοι τους. Όχι, για να τα λέμε και αυτά...

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News