Εκπαιδευτικά νέα

Γυμναστείτε! Κάνει καλό στις μαθητικές σας επιδόσεις

Πως μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας όσο προετοιμάζεστε για τις πανελλήνιες

 Ενόχληση, πόνος, δυσφορία, εκνευρισμός, άγχος, λέξεις αρνητικές μα και τόσο καθημερινές, ακόμα και σε σας, τους μαθητές – υποψήφιους. Λέξεις που αφορούν κάθε μαθητή που ετοιμάζεται να δώσει τον προσωπικό του αγώνα για μία θέση σε ένα από τα ανώτατα ιδρύματα της χώρας. Ώρες ατελείωτες πάνω από βιβλία, καθισμένοι σε μία καρέκλα με σύντροφο τον καφέ. Ενόχληση στη μέση, πόνοι στην πλάτη, άγχος σε επίπεδα δυσφορίας και εκνευρισμού.

Πώς όμως μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας να αντέξει αυτή τη δοκιμασία; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις αντοχές μας και να αποδώσουμε το μέγιστο; Τι θα λέγατε για καλύτερη αιμάτωση και οξυγόνωση των ιστών, τόνωση του ηθικού, μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, λιγότερο άγχος και περισσότερη συγκέντρωση; Τι χρειάζεται, μα απλά καλύτερη κατανομή του χρόνου μας και μία μικρή ελεγχόμενη αύξηση των καρδιακών μας παλμών; Η γυμναστική αποτελεί τη λέξη κλειδί, λίγο τρέξιμο, λίγο ποδήλατο, κάποιο άθλημα ή ακόμα καλύτερα η παρακολούθηση οργανωμένων τμημάτων εκγύμνασης σε ένα σύγχρονο γυμναστήριο αποτελούν διεξόδους από τον αγχωτικό καθημερινό ψυχοπνευματικό φόρτο.

Δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα με κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες και ιδιαιτερότητές μας πρόγραμμα της μίας με μιάμισης ώρας αυξημένης εφίδρωσης και ανεβασμένων καρδιακών παλμών και με την συνοδεία μίας σταδιακής μυϊκής τόνωσης αρκεί. Το αυξημένο καθαρό οξυγόνο που θα δεχθούν οι ιστοί μας, η βελτίωση της καρδιακής λειτουργίας, η ενεργοποίηση των ορμονών λόγω γύμνασης οδηγούν σε μία κατάσταση σταθερής αγχόλυσης, ευεξίας και ηρεμίας απαραίτητη για τη συνέχιση και ολοκλήρωση των καθημερινών μας ασχολιών.

Για αυτό μην κάθεστε αλλά κινηθείτε σωστά και οργανωμένα, γυμναστείτε. Η κίνηση είναι ζωή, η σωστή και οργανωμένη κίνηση είναι υγιής και αποδοτική ζωή.

Σχόλια